Gå til innhold

Hvilket bedriftsabonnement?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir mye epost, ringing, noe surfing (mye i ferien), liten grad EU. Muligheter for rollover ser jeg som en fordel hvis mulig på bedrift. 

Hvis dette er et enkeltmannsforetak så kan du like gjerne benytte vanlig "privat" mobilabonnement.  Du trenger ikke et typisk bedriftsabonnement så lenge du får faktura via e-post/post/web som du kan legge med regnskapet.

Lenke til kommentar

Hvis dette er et enkeltmannsforetak så kan du like gjerne benytte vanlig "privat" mobilabonnement.  Du trenger ikke et typisk bedriftsabonnement så lenge du får faktura via e-post/post/web som du kan legge med regnskapet.

Nei, dette er en idrettsklubb. Så her blir bruken jobb/privat. Nå har jeg forøvrig muligens peilet meg ut Talkmore Fritt 10GB EU til 319,-. Så ihvertfall rimelig ut ift feks Telenor og Ice.

Lenke til kommentar

Nei, dette er en idrettsklubb. Så her blir bruken jobb/privat. Nå har jeg forøvrig muligens peilet meg ut Talkmore Fritt 10GB EU til 319,-. Så ihvertfall rimelig ut ift feks Telenor og Ice.

Har klubben momsregnskap (trekker fra mva på varer de kjøper og legger på mva på tjenester og varer de selger) ?  Hvis ikke, så husk at pris på bedriftsabonnement alltid oppgis uten mva.  Det betyr at kr. 319 uten mva blir til kr. 398,75 med mva.  Hvis ikke klubben har momsregnskap så får de ikke trekke fra mva på telefonabonnement og da blir prisen kr. 398,75 per måned.

Bare til info.  

Endret av Øystein H
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...