pierce007 Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Hvilke bedriftsabonnement anbefales i dag? Månedsavgift rundt +- 350,-. Det er snakk om en person som skal bruke det. Lenke til kommentar
K N Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Hva er behovet ditt? Mye surfing, mail osv? Mye telefon? Reiser du mye utenlands i EU? Endret 15. januar 2019 av Kristiann Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 Hva er behovet ditt? Mye surfing, mail osv? Mye telefon? Reiser du mye utenlands i EU? Blir mye epost, ringing, noe surfing (mye i ferien), liten grad EU. Muligheter for rollover ser jeg som en fordel hvis mulig på bedrift. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Blir mye epost, ringing, noe surfing (mye i ferien), liten grad EU. Muligheter for rollover ser jeg som en fordel hvis mulig på bedrift. Hvis dette er et enkeltmannsforetak så kan du like gjerne benytte vanlig "privat" mobilabonnement. Du trenger ikke et typisk bedriftsabonnement så lenge du får faktura via e-post/post/web som du kan legge med regnskapet. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 Hvis dette er et enkeltmannsforetak så kan du like gjerne benytte vanlig "privat" mobilabonnement. Du trenger ikke et typisk bedriftsabonnement så lenge du får faktura via e-post/post/web som du kan legge med regnskapet. Nei, dette er en idrettsklubb. Så her blir bruken jobb/privat. Nå har jeg forøvrig muligens peilet meg ut Talkmore Fritt 10GB EU til 319,-. Så ihvertfall rimelig ut ift feks Telenor og Ice. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Nei, dette er en idrettsklubb. Så her blir bruken jobb/privat. Nå har jeg forøvrig muligens peilet meg ut Talkmore Fritt 10GB EU til 319,-. Så ihvertfall rimelig ut ift feks Telenor og Ice. Har klubben momsregnskap (trekker fra mva på varer de kjøper og legger på mva på tjenester og varer de selger) ? Hvis ikke, så husk at pris på bedriftsabonnement alltid oppgis uten mva. Det betyr at kr. 319 uten mva blir til kr. 398,75 med mva. Hvis ikke klubben har momsregnskap så får de ikke trekke fra mva på telefonabonnement og da blir prisen kr. 398,75 per måned. Bare til info. Endret 16. januar 2019 av Øystein H 2 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Som andre nevner, hvorfor ikke ta et vanlig "privat" abonnement? Disse er som regel billigere, og har ikke noen lugubre bindingingsavtaler slik bedriftsabonnement gjerne har. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå