kverna Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hei! Skal ha meg nye kabinett vifter og lurer på hvem jeg skal velge.. Skal ha ganske lite støy og sånn passe kjøling. Alternativer: 1. Smartcooler 80mm 2. Thermaltake 80mm Eller satse på 120mm ? 1. Smartcooler 120mm 2. Titan 120mm Eller noen andre dere anbefaler ? Endret 19. desember 2003 av kverna Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Enn større vifte har mulighet for å blåse mer og egner seg best hvis du vil ha laft støy, men god kjøling Edit: de 120mm der brøker en del så hvis du vil kan du kjøpe deg en trinnløs viftestyring som lar det styre vifta fra stopp til maks. Eller du kan "omkoble litt på noen ledninger og få 5v (lite) 7v (passe) eller 12v (maks) Endret 19. desember 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 joda vet det men har ikke plass til så mange 120 som 80mm... kom gjerne med forslag/deres egne erfaringer! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 har selv en sort titan vifte, den er veldig stille, har også 2 stk zalman 80mm vifter, de er og ganske stille av seg :-) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Titan viften finner du her tror 3dfxcool er fri for de zalman viftene Finn vifter med minst mulig bråk, og kjøp hvis du ikke allerede har en viftestyring Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 har desverre ikke det takk.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Kjøp hvilke som helst 120mm vifter og kjør de på 7volt. Da har du bra kjøling og akseptabelt støynivå Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 ja men hvem er best ? Vil ha litt anneledes enn bare helt svart for det er litt kjedelig... men kom med forslag så kjøper jeg (ps: skal ha i cheiftec midi dragon kabinett) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) den sølvfargete titan viften skulle vel være bra, en arbeidskollega har tilsvarende, og det bråker ikke spesielt mye. Viftestyring er en bra investering, skal du ha mange vifter som går for full musikk blir du drittlei etter en stund (prater av erfaring) Hvor er det du skal vise fram de viftene dine siden du ikke ønsker sort ? Det er ett utall vifter med lys o.l. på markedet, men er litt usikker på kvaliteten på de produktene. Om du ikke har penger til viftestyring bør du i det minste kjøpe vifter som er justerbare slik som f.eks denne. Har liggende flere slike, grei kvalitet, men de bråker når de går for fullt. NB! Har du plass til 120mm er det nok å anbefale foran 80mm siden de flytter mer luft på mindre turtall Endret 19. desember 2003 av ronnyaa Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Titan 30db er mye.. seriøst på 12v så er det som en orkan! Du kan jo oså innvestere i denne Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har du sett på viftene til Microplex? De skriver også hvor mange db de forkjellige viftene bråker, eller ikke bråker. Du kan få vifter ned i 14 db! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har den sølvfargede Titan vifta på 120mm, bråker nesten ingenting, og den flytter masse luft... God Jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har den sølvfargede Titan vifta på 120mm, bråker nesten ingenting, og den flytter masse luft... God Jul mvh BalleMann Jeg har også den! Er veldig fornøyd med den!! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har den sølvfargede Titan vifta på 120mm, bråker nesten ingenting, og den flytter masse luft... God Jul mvh BalleMann Jeg har også den! Er veldig fornøyd med den!! Jeg og har den. Anbefales på det sterkeste. De 30dB er ikke tilstede hos meg hvertfall, og her går den på full pupp døgnet rundt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 takk skal dere ha.. tenkte jeg skulle ha 2 stk i døra.. for cpu og vga området! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 takk skal dere ha.. tenkte jeg skulle ha 2 stk i døra.. for cpu og vga området! Har ett aero 203 kabinett som jeg selv skal "kveste" litt, hadde planer om en 120 mm vifte inn til cpu / skjermkort området. Lykke til :-) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 takk skal du ha! lykke til selv Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har den sølvfargede Titan vifta på 120mm, bråker nesten ingenting, og den flytter masse luft... God Jul mvh BalleMann Jeg har også den! Er veldig fornøyd med den!! Jeg og har den. Anbefales på det sterkeste. De 30dB er ikke tilstede hos meg hvertfall, og her går den på full pupp døgnet rundt Sånn liker jeg å høre, syntes du sa noe om pupp også Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kjøp EKL PAPS 80" kun 12-18db! Men det er ikke noe voldtsom utsugningsevne på dem, men æ hva overaska kor gått dem sugt til å bråke så lite! Har 4stk selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå