Kajac Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hei Skal si opp jobben min som systemutvikler, da jeg har fått et bedre tilbud i en annen bedrift. Er dette en ålreit måte å formulere en oppsigelse på? Noe jeg har glemt, eller noe jeg ikke bør ta med? Oppsigelse av arbeidsforhold Jeg, Navn N. Navnesen (f. 99.99.1990) sier med dette opp min stilling som systemutvikler i Bedriften AS. I henhold til oppsigelsestiden gitt i arbeidsavtalen, vil min siste arbeidsdag i Bedriften AS være 30. April 2019. Jeg har mottatt tilbud om jobb som systemutvikler i NyBedrift, og har valgt å akseptere dette tilbudet. Jeg tiltrer i den nye jobben 2. Mai 2019 Med vennlig hilsenNavn N. Navnesen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Jeg har mottatt tilbud om jobb som systemutvikler i NyBedrift, og har valgt å akseptere dette tilbudet. Jeg tiltrer i den nye jobben 2. Mai 2019 Dette er ikke helt nødvendig i mine øyne. Men ellers er det godkjent oppsigelse. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hva du skal gjøre videre er ikke relevant i en oppsigelse, med mindre det er særlige klausuler i kontrakten din som går på hvem du ikke kan jobbe hos etter. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Drop andre avsnitt, om du absolutt vil informere om dette så er det betre å gjere det muntleg. Slik som du har formulert oppsigelsen så virker det som at du fisker etter eit mottilbud, til tross for at du tydeligvis alt har inngått avtale med den nye arbeidsgivaren. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 14. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2019 Ønsker helst ikke et mottilbud. Så da er det greit med bare første avsnitt? Føler det blir litt kort... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Min oppsigelse inneholdt såvidt den første setningen i avsnittet ditt + Mvh Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Ja, dropp at du har fått ny jobb et annet sted. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Jeg vil tro kun den første setningen holder + mvh Navn. Lenke til kommentar
loddyman Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg ville skrevet følgende. Oppsigelse av arbeidsforhold Jeg, Navn N. Navnesen (f. 99.99.1990), sier med dette opp min stilling som systemutvikler i Bedriften AS. Jeg jobber ut oppsigelsestiden per arbeidskontrakt. Siste arbeidsdag blir da 30. April 2019. (signatur) Med vennlig hilsen Navn N. Navnesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå