Gå til innhold

Hvorfor shuttle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns også at Shuttle er den peneste av løsningene, helt enkle.

Har ikke sansen for dette kvasi musikk anlegg/pc.

 

Men, ja, barebone systemer er virkelig i vinden. Litt lettere for oss med samboere å argumentere for nytt utstyr også. "Se så liten og pen den er! Mye bedre med denne enn den store stygge jeg har i stua nå?"

Lenke til kommentar

At den støyer lite vil jeg protestere på, de shuttleboksene jeg har hørt (også inkludert msi mega) er relativt bråkete. Men fordeler med sånne bokser er nok mobilitet , greit å slite den og en lcd-skjerm med seg på lan , eller sette den under skjermen på skrivepulten (hvis man ikke har lufting i toppen) for at det skal ta mindre plass.

Blir nok enda en stund til jeg går til innkjøp av en shuttle tho, er for glad i vannkjølinga mi og litt plass til komponentene i kassa. ;)

Lenke til kommentar

;)

 

Jeg er også enig i at den opprinnelig bråker altfor mye, men det er slike ting man lett kan gjøre noe med. Det blir jo selvsagt ekstra utgifter, men slik er det gjerne hvis man skal bli opp mot 100% fornøyd.

Er man samtidig manisk og vil holde temperaturen på CPU under 40 grader idle og i tillegg være tilnærmet lydløs har man en utfordring.

Jeg vil forøvrig si jeg har fått det til, men det har kostet både penger og garanti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...