samle Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Kjøpte en 512 MB rambrikke, over postordre, gjett hvor mye frakt jeg måtte betale? 120 NOK i for en(1) rambrikke . Til sammmenligning betalte jeg 110 kr i frakt for for en ny bærbar PC. Der opplyste de forresten om fraktkostnader, i motsetning til VS data. 120kr sprøtt!!! Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tror dette er vanlig, de pleier å sende som postoppkrav og det er dyrt. De har sikkert også rutiner for hvordan de sender pakker, hvis de skulle gjort det annerledes for hver som bestilte noe smått ville det tatt mye lengre tid. Bare noe jeg tror Lenke til kommentar
xico Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 rambrikker kunne dem jo bare sendt som et brev? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 sånn er det vel til de fleste webshopper? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) rambrikker kunne dem jo bare sendt som et brev? Grunnen til at det ikke blir sendt som brev er jo at det kreves et sendingsnummer slik at pakken kan spores. Da har man kontroll på om pakken blir hentet. Hvor mange hadde ikke nektet på å ha fått minne brikkene sine og forlangt nye om dem hadde blitt sendt med brev tror du? Dette tror jeg er likt hos de aller fleste webshopper. Endret 20. desember 2003 av Cyprez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå