AfterGlow Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Disse Super Nintendo-spillene er trolig på vei til Switch Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Breath of Fire 2 Er emulator, men det har fortsatt tatt sin tid. Særlig å få tak i 9x ShinyBR og 5x LifeBR. Og jeg har ennå ikke alle 9 på level 99, med 999etc. XP på alle som er målet. Endret 14. januar 2019 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hadde vørt artig med et gjensyn med skikkelig gamle fotballspill. Men ikke fortell EA om dette. Hadde ikke overrasket meg om EA hadde implementert Ultimate Team og mikrotransaksjoner i Fifa 94. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Aner ikke hvor troverdig den listen er, men er 99% sikker på at vi får alt fra flere NES-spill helt opp til GameCube-spill etterhvert. Når neste generasjon Nintendo kommer vil de nok like greit fortsette der de slapp, så vi beholder alle spillene i online-tjenesten fra launch. Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Ja vær så snill la Zelda Link to the Past komme til switch. Noen flere av de eldre Pokemon spillene ville og gjort seg. Lenke til kommentar
c-fan Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Har bestilt meg de nes-switch kontrollerene. Håper de også lanserer snes-variant om det blir snes spill! Super Mario World og Breath of Fire 2 er vel de jeg hadde satt mest pris på av de på listen. (StarFox er awesome, men jeg har mest nostalgi for N64 spillet.) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Samme kilde fant også to ukjente emulatorer, i tillegg til de to som brukes til NES og SNES. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå