UAM Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har et irriterende lite problem. De to Raptor diskene jeg har, kjører i UDMA-5, de kan kjøre i UDMA-6. Finner pokker ikke hvor jeg kan justere dette. Mente at dette lå under enhetsbehandlingen, men finner det som sagt ikke. Alt av lagringsmedier på maskinene står oppført som SCSI. Noen her som kunne bistå med litt hjelp? Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 sjekk om det er noen instillinger for det i BIOS, og sjekk hvilken hastighet BIOS oppgir på dem. Hastigheten i Windos blir normalt ikke raskere enn den som BIOS finner, men kan settes tregere. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Kan ikke justere SATA kontrolleren i BIOS. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Har HK/bios støtte for UDMA 6 ? Endret 19. desember 2003 av jarmo Lenke til kommentar
UAM Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Regner med det, men problemet er jo at jeg hverken får justert opp eller ned, mente at jeg kunne justere dette i Windows. Har gjort det før. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Det er vel noen her som har surret med lignende problematikk før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå