Smedsrud Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Kameraet er tilbake over skjermen og maskinen føles mer raffinert enn noen sinne.SNIKTITT: Dell XPS 13 (2019) Dell har endelig fikset XPS 13' største problem Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hvordan er skaleringen i Windows om dagen? 4K er høy oppløsning på 13 tommer, fungerer det greit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Kunne dere undersøkt hva sensorstørrelse og blendertall er for det nye og gamle kameraet? Har de ofret bildekvalitet for plassering? Lenke til kommentar
Inspector Gadget Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hvordan er skaleringen i Windows om dagen? 4K er høy oppløsning på 13 tommer, fungerer det greit? Har hatt XPS 13, 4K siden 2015. Og det med skalering har blitt bedre med hver oppdatering. Jeg synes at det fungerer fint nå. Med mindre det er noe programvare som er ekstremt gammelt. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Skuffende specs, eller det finnes nå mange laptoper med mx150 og mange nye kommer med mx250. Kan du faktisk spille spill on the go. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Har hatt XPS 13, 4K siden 2015. Og det med skalering har blitt bedre med hver oppdatering. Jeg synes at det fungerer fint nå. Med mindre det er noe programvare som er ekstremt gammelt. Bra. Hadde en Yoga Pro med 3800x1800 en gang, og det var helt krise mtp skalering i diverse program, godt å høre at det begynner å nærme seg noe nå Endret 14. januar 2019 av bshagen Lenke til kommentar
ftw Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Bra. Hadde en Yoga Pro med 3800x1800 en gang, og det var helt krise mtp skalering i diverse program, godt å høre at det begynner å nærme seg noe nå Selve Windows fungerer rimelig greit mtp. skalering, men det er fortsatt en del tredjepartsprogrammer som ikke skalerer på en fornuftig måte. Jeg har et par programmer jeg bruker på jobb som ser helt håpløse ut på min Surface laptop, som også har veldig høy oppløsning. Deler av GUIet er skalert 200%, mens andre ting er 100% (veldig smått!). 1 Lenke til kommentar
A Guy Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Tastaturet i seg selv er fantastisk, men mener å huske etter å ha prøvd tastaturet at øæå og andre taster på høyre siden er blitt "komprimert" og smale. Stemmer dette? Noen som har enheten med norskt tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå