Knut B Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 – Bør bli standard i nybygg.Nå kommer sensorene som måler fukt inne i gulv og vegger - trådløst 1 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hadde vannlekkasje (som til slutt viste seg å være vann inntregning) i bod ved siden av bad og soverom. Vannet hadde trengt inn i små mengder over lang tid og diverse mugg og sopp hadde utbredt seg bak store deler av innerveggen mellom bad og bod. Har utbedret skaden nå og satt opp nye vegger, men nå er jeg litt bitter siden jeg godt kunne tenkt meg å fått installerte disse sensorene før nye vegger ble satt opp og hatt en fin måte å overvåke fukt i fremtiden. Lenke til kommentar
Jan Erik Evanger Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Dette er sensorer som allerede finnes på markedet. Fuktighetsavlesning har vi hatt i 3 år allerede. NB-IoT finnes også. Usikker på hva som er nytt. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Visste jeg ikke om. Burde være obligatorisk i alle hjem. Men det blir det vel pga forsikringsselskaper som sikkert ikke gir forsikring hvis man ikke har dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå