AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Har opplevd tidligere at smaks-sansene har forandret seg.. Men ikke til denne graden at lasagna smaker bacon.. Miksen mellon kjøtt/pasta lager noe rar smak som minner mer om bacon enn lasagne... Sikkert et virkelig dumt spørsmål, men burde jeg sjekke dette / om noe er galt? Anonymous poster hash: 34b07...ea8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Neimen så spennende da! Hvilken annen mat tror du har fått ny smak? Det er jo bare å slå seg løs og teste. Jeg hadde startet med bacon, kanskje bacon ikke smaker som bacon lengre... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hadde vært verre hvis bacon hadde smakt som lasagne. 4 Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Er vel ikke unormalt at sanse forandrer seg litt, men detta tilfellet her høres jo mer drastisk ut enn normalt. Råder deg til å snakke med legen å høre deres synspunkt =) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Har du laget lasagnen selv?, og brent den? Ikke akkurat verdens undergang om det kun er denne ene retten som smaker bacon Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Bacon smaker vel salt og fett? Lasagne kan være salt og fett. Spesielt noen typer kjøttdeig og hvis det er torogreier. Jeg tror ikke du skal bekymre deg før ting smaker metall eller noe helt annet enn det burde. Men du ga meg en ide. En av lagene med pasta burde erstattes med stekt bacon. Endret 14. januar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Du har ikke tilfeldigvis glemt å vaske stekepanna, og stekt kjøttet i bacon-fett? Da kan det smake bacon. 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Hadde vært verre hvis bacon hadde smakt som lasagne. Hadde vært litt mer redd da, men håper ikke det neste gang jeg prøver Du har ikke tilfeldigvis glemt å vaske stekepanna, og stekt kjøttet i bacon-fett? Da kan det smake bacon. Det var det, ikke rart det smaker bacon med bacon-fett på kjøtt My bad, takker for innspillet >_>, glemt helt at jeg stekte bacon tidligere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå