PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det bør vel iallefall være noe kombinert med Fulham-logoen? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har laget en, men må sende den over mail, hva er adressa? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) vil bare si bitte litt om siden: den ser smooth ut, pga. ikonene, men den er egentlig litt for mye grå... men sweet er den, som flere har nevnt: en logo må til for å sprite opp siden. - siden er litt for enkel - inneholder for mye grå + har ikoner + oversiktelig Endret 22. desember 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Skal ta det til etteretning og se hva jeg får gjort, får kanskje opp en logo snart! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Skal ta det til etteretning og se hva jeg får gjort, får kanskje opp en logo snart! SUweeeeeet! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 JA, IKKE SANT! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 JA, IKKE SANT! littegranne kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå