Gå til innhold

Siden min - hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.colormatch.dk <= der finner du iallefall farger som passer sammen. Resten blir egentlig en smakssak :)

jo ja finner ut noe der, men det beste er å bruke hodet og sunn fornuft :yes:

Vil gjerne vite hvor du vil hive inn noen farger? Jeg er ganske ny i designermiljøet og har derfor ikke så god peiling på design, hva som passer, ikke passer osv...

for det første hiver vi ikke inn farger, og farger vil gjøre siden mindre kjedelig. er ikke så mye som skal til. holder nok med en fin header og litt farge på overskrifter kanskje. tror ikke sterke farger vil ikke passe til siden.

Lenke til kommentar

Ble bedre med piler enn plusstegnet, dog jeg tror en fotball også hadde gjort seg :) Men mente ikke å bruke et bilde av en fotball egentlig, det måtte i tilfelle bli en slags halvtegning, samme stil som pilene du bruker nå, ellers får jeg assosiasjoner til Boeing eller noe :roll: Eller kanskje du kunne brukt de ikonene du har til å være menygrafikk? At du foran "Tabellen" hadde grafikken du har foran "FULHAM". Men fint slik det er nå også.

Men enig med de som mener du bør ha en header. Kanskje en med en overskrift og noe grafikk på siden, Saha eller noe? Ville i hvert fall sprite den opp litt, nå er det lissom mer kaffe uten sprit :thumbup:

Lenke til kommentar

Har ett annet spm. også...Som dere ser har jeg en tabell på siden min, den kan bli meget tung å oppdatere i lengden og derfor lurte jeg på om dere hadde en side der jeg kunne linke tabellen til sånn at den ble direkte oppdatert, men jeg vet ikke hvordan jeg legger inn sånt så dere må nesten hjelpe meg med koder osv...

MvH

Eirik Hatlem Bilet

Lenke til kommentar

Veldig brå avslutning på header og footer på høyresiden. Hovedramma stoppes av en strek, men det er liksom ikke noe som stopper de andre. Sitter litt med følelsen av å vendte på at det skal renne ut :)

eidt; gjelder jo forsåvidt vestresiden om

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...