OfficerJ Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Vil gjerne vite hvor du vil hive inn noen farger? Jeg er ganske ny i designermiljøet og har derfor ikke så god peiling på design, hva som passer, ikke passer osv... MvH Eirik Hatlem Bilet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 www.colormatch.dk <= der finner du iallefall farger som passer sammen. Resten blir egentlig en smakssak Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 www.colormatch.dk <= der finner du iallefall farger som passer sammen. Resten blir egentlig en smakssak jo ja finner ut noe der, men det beste er å bruke hodet og sunn fornuft Vil gjerne vite hvor du vil hive inn noen farger? Jeg er ganske ny i designermiljøet og har derfor ikke så god peiling på design, hva som passer, ikke passer osv... for det første hiver vi ikke inn farger, og farger vil gjøre siden mindre kjedelig. er ikke så mye som skal til. holder nok med en fin header og litt farge på overskrifter kanskje. tror ikke sterke farger vil ikke passe til siden. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ble bedre med piler enn plusstegnet, dog jeg tror en fotball også hadde gjort seg Men mente ikke å bruke et bilde av en fotball egentlig, det måtte i tilfelle bli en slags halvtegning, samme stil som pilene du bruker nå, ellers får jeg assosiasjoner til Boeing eller noe Eller kanskje du kunne brukt de ikonene du har til å være menygrafikk? At du foran "Tabellen" hadde grafikken du har foran "FULHAM". Men fint slik det er nå også. Men enig med de som mener du bør ha en header. Kanskje en med en overskrift og noe grafikk på siden, Saha eller noe? Ville i hvert fall sprite den opp litt, nå er det lissom mer kaffe uten sprit Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Skal se hva jeg får gjort, men er ikke helt sikker på hvilke farger jeg skal satse på når det gjelder den dere headeren. Siden er jo litt enkel nå da, og da mener jeg at det ikke passer med en overdreven header! MvH Eirik Hatlem Bilet Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Enig i at siden ble mye bedre nå. For min del mangler kun en sweet liten logo/header så er den der den skal være ot; ikke mange online kl 0900 på lørdag morgen... Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Takker, ja trenger en litt fresh liten logo! Er ingen på nettet så tidelig, jeg er bare tilfeldigvis ikke så veldig trøtt i dag MvH Eirik Hatlem Bilet Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dette likte jeg meget godt! + Harmonisk og nydelig + Kjempe fontvalg + Oversiktelig + Fint oppsett - du har ingen _egen_ logo - post@fulhamsupporter, bør stå inne i footer, ikke over. Ellers meget, meget bra! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Logoen er på vei, og da er det bare en ting du ikke synes noe om og da skal jeg pinadø ta å forandre på det også! Tusen takk for all positiv respons osv! Men bare fortsett å informere meg om hva dere mener jeg bør gjøre! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Har ett annet spm. også...Som dere ser har jeg en tabell på siden min, den kan bli meget tung å oppdatere i lengden og derfor lurte jeg på om dere hadde en side der jeg kunne linke tabellen til sånn at den ble direkte oppdatert, men jeg vet ikke hvordan jeg legger inn sånt så dere må nesten hjelpe meg med koder osv... MvH Eirik Hatlem Bilet Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er ingen stor ting, men jeg syns kanskje at siden er litt bred. Og når vinduet er mindre enn bredden på siden kommer alle de små------------- mellom header og hoved på flere linjer Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 siden blir litt i største laget i 800x600, ser at menytabellen er blitt mindre, men resten er blitt tilsvarende større. hva med å krympe hele greien i bredden? nedoverscrolling går fint, men bortover likes ikke. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har saumfart nettet for deg, på jakt etter et tabellscript du kan leeche, men finner nada! E-post adressen i footer bør flyttes noen piksler til høyre eller midtstilles. Ellers er det fremdeles nydelig! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Skal se hva jeg kan gjøre med bredden, men er litt nede nå etter tapet mot Chelsea på hjemmebane! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 No er sida begynt å bli skikkelig seksi, men er litt tomt øverst. En fin banner hadde gjort seg Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Veldig brå avslutning på header og footer på høyresiden. Hovedramma stoppes av en strek, men det er liksom ikke noe som stopper de andre. Sitter litt med følelsen av å vendte på at det skal renne ut eidt; gjelder jo forsåvidt vestresiden om Endret 20. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Da lurer jeg på hva du vil ha for å avslutte siden, har du noen gode ideer? Hvordan bør logoen jeg skal ha være? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Holder med en tynn strek - akurat som hovedfeltet har. Det er bare i de smale feltene over og under jeg ser mangler, ikke siden generelt Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har siden ute på nettet nå her og ser at jeg mangler en logo! Kan noen hjelpe meg med ett forslag eller lignende til logo? Jeg er en taper i PS og er ikke spesielt god til å lage logoer! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Noe spesiell størrelse? Hvilke farger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå