Gå til innhold

Siden min - hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Jeg driver og jobber med hjemmesiden til FSSC Norge og lurer på om det finnes noen der ute som kan hjelpe meg med noen ideer rundt siden!

Hvis dere ser på siden har jeg ingenting på den tabellen som er til venstre...hva kan jeg plassere der?

Si gjerne også din mening om siden!

MvH

OfficerJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å legge inn noen gullkorn fra fotballens verden? For eksempel ukas sitat eller noe, finner jo mange slike gullkorn på nettet.

Syns det var litt rart med et plusstegn foran de forskjellige greiene, siden det ikke er mer å tilby der lissom. Plusstegnet er som regel noe man klikker på for å få mer informasjon, dette er kanskje meningen senere?

Behagelig å se på i hvert fall :w00t:

Lenke til kommentar

:p

Kan du kanskje sjekke litt rundt?

Gikk på www.google.com deretter på bilder og søkte på "soccerball" og da ploppet det frem en del, kan jo høre med de forskjellige om du kan få låne bildet.

La like godt inn linken og jeg

Og hvis ikke det går kan jeg jo alltids bare ta et bilde av en av mine fotballer med digikameraet som du kan bruke, da gjelder vel neppe noen copyright? I hvert fall ikke fra min side...

Og vil du bruke gullkornideen så skal det vel ligge en post her på forumet et sted.

Du er ikke så dum du?

Kan jeg få det skriftlig i en mail med underskrift? Gjerne ta vekk spørsmålstegnet :)

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

likte det bedre med menyen der den er nå.

Fortsatt en lite spennende logo selv om den er større

Alt for mye luft mellom menyen og innholdet

Hva er det strekkode greiene nederst?

Generell mangel på grafikk. Vet ikke om det er meningen, men det blir litt grått og trist. Trodde alle supporterklubber hadde rippa logoen til klubben :)

Lenke til kommentar

førsteinntrykket var bra. siden var behagelig å se til. finner dog nokre ting når jeg ser litt nærmere..

*hvorfor er meny cellen så bred? virker som om siden er delt opp i 3 like store celler. ikke gjør ting større enn de må..

*en header hadde gjort seg.

* må få med noen farger innimellom. kanskje en svak mørk grønn eller blå?

*hvorfor to linker til mailadressen din?

ellers greit, blir nok bra med litt farger, var behagelig, men litt kjedelig å se til nå. godt utgangspunkt da. just add some farger :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...