iR' BR34K Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Zowie by BenQ er tilbake med ein ny generasjon datamus av ypparste klasse.TEST: Zowie by BenQ S2 Divina Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Ligner veldig mye på Abyssus V2 fra Razer. 1 Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 13. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2019 Ligner veldig mye på Abyssus V2 fra Razer. Nja. Kanskje storleiken, men ikkje så mykje anna. Passforma er ganske annleis. Abyssus er ein del meir kantete på fronten, og sidene er meir bøyde på S2. Same med toppen. 1 Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Dette er spennende nyheter. Solide og driftssikre mus leveres nok en gang fra Zowie. Et av de desidert beste argumentene er at mus leveres uten software, kun med hardware knapper. Dette er noe jeg skulle ønske flere produsenter tok etter. Ikke nok med at man må laste ned programvare fra andre produsenter, men hos Razer må man i tillegg logge inn for å endre dpi. Et hån mot brukervennlighet. 1 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 I over skriften står det "Over seksti prosent av CS-proffar spelar med dette merket, og me forstår kvifor." Og hvor mange prosent av CS-proffene er sponset på utstyr av BenQ? Jeg vil tippe over seksti prosent. 1 Lenke til kommentar
ZlyZeD Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hatt denne musa en uke nå. Storfornøyd?? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Denne musa er helt jævlig i hånden. Hadde ikke brukt den for tusen kroner dagen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 I over skriften står det "Over seksti prosent av CS-proffar spelar med dette merket, og me forstår kvifor." Og hvor mange prosent av CS-proffene er sponset på utstyr av BenQ? Jeg vil tippe over seksti prosent. Veldig mange, Zowie og BenQ sponser utrolig mange lag. For meg ser dette ut som en plastikkmus som kommer til å generere mye friksjon når du holder den som resulterer i svette. Den ser dårlig laget ut. Men kan være passformen er knall men syns materialet burde være mer "grippy". Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 14. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) I over skriften står det "Over seksti prosent av CS-proffar spelar med dette merket, og me forstår kvifor." Og hvor mange prosent av CS-proffene er sponset på utstyr av BenQ? Jeg vil tippe over seksti prosent. Generelt sett får CS-proffar spele med det dei vil av mus, sjølv om andre produsentar har sponsa dei. Ein ville sett langt fleire mus frå dei store selskapa om det var sponsing det gjekk på. Dei har sjølvsagt sponsa nokre lag, men vil tru det handlar meir om skjermar enn mus i så fall. Det er vel ikkje akkurat kontroversielt å seie at Zowie lagar nokre av dei beste datamusene til CS, heller. Endret 14. januar 2019 av iR' BR34K 1 Lenke til kommentar
prl123 Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hatt denne musa en uke nå. Storfornøyd?? Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Digitalimpuls har dem iallefall Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Denne musa er helt jævlig i hånden. Hadde ikke brukt den for tusen kroner dagen. Om du gir meg 1000 kr dagen så kan jeg bruke det meste som spill-mus.. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Ser jo helt for jævlig ut særlig fargen...takke meg til Qpad 5 K musa jeg bruker helt fantastisk. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Fekk ein e-post frå Zowie her no. I følgje dei er det ingen topplag som er sponsa med Zowie-mus. Så dette er hundre prosent personleg val for proffane. 1 Lenke til kommentar
Ryabn Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Meget god Veldig bra mus og også noen av de proffe spillerne som bruker den. Det kan du se på https://www.bestsettings.com/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå