Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Gjett hvem som fikk mail om 2 ledige billetter til The Gathering i dag? Joda det var de 2 rotehuene i reisefølget mitt det Yahooo! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei Anders Leipsland! Hmm...Snik reklame for Yahoo? :wink: Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 så... noen som kan sette ut en hit på de rotehuene? har to kompiser som det skal bli en befrielse å bli kvitt. Hvis de bare kunne dra seg på tg, så ville det blitt fred her i bygda.. da slipper jeg også at de ringer meg hver ENESTE gang windows henger seg... Evt. kan kontrakten settes på de to super-n00bene her i bygda. (byebye, bondefaen og ^Cirka^) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 næmen tg historie fra i fjor Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 /me kommer oppover med en god del folk. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Blekke non tur til TG på meg i år (sånn som alle de andre årene) fordi at jeg hadde bestemt meg for at hvis jeg ikke fikk fastlinje, skulle jeg på TG, hvis jeg fikk fastlinje skulle jeg ikke på TG og jeg fikk fastlinje så... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Hvorfor i huleste bumpe en tråd fra i fjor? la den nå dø i fred... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 /me kommer oppover med en god del folk. :o skal du ut på bygda? :o blitt syk eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå