AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg ble opwrwrt på unødvendig. Jeg ble åpnet pga smerter i ett ledd og mistanke om at det eneste som kunne gjøres var å operere. Når jeg våknet så var kirurgens nøyaktige ord at de åpnet meg og så ikke årsaken som de trodde var årsaken til smertene og gjennomførte operasjonen uansett siden jeg allerede lå på bordet og var åpnet opp. Han innrømmet basically at han byttet ett ledd unødvendig og "bare fordi". Jeg er blitt så traumatisert at det har tatt flere år å engang tenke på å gjøre noe med det. Så jec lurer på hvor leng etterpå jeg kan gjøre noe? Er det noe jeg kan gjøre eller har staten og denne kirurgen gjort livet mitt mye vanskeligere med vilje og kommr unna med det???? Det er gode bevis på at min fysiske og psykiske helse har dalt nedover etter operasjonen. Operasjonen fjernet smertene jeg hadde som kanskje kunne vært håndtert på en annen måte, jeg ble ikke tilbudt smertestillende engang eller fysioterapi, ble overbevist om at operasjon var veien å gå med en gang pga hva legen sa om siuasjonen som viste seg å ikke stemme når de åpnet meg opp. Jeg fungerer ikke lenger pga traumene jeg bærer med meg og kroppen min gjør bare mer og mer vondt pga begrensningene de tvang oå min kropp unødvendig. Anonymous poster hash: f7060...019 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Det høres ut som du misforstod. Jeg tror legen sa at årsaken til smertene var en annen enn det de trodde på forhånd, før de åpnet deg opp, men når de så nærmere på leddet så utførte de et annet inngrep enn de hadde planlagt for å løse problemet. Operasjonen var jo en suksess, smertene ble jo borte. Hva du kan gjøre med saken? Ikke godt å si, basert på informasjonen du har gitt så langt så ser det ikke ut til å være noe grunnlag for erstatning. Det høres ut som du kanskje har problemer med angst? Jeg vil heller anbefale deg å be om hjelp til å håndtere det. 4 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg anbefaler deg å ta kontakt med pasient- og brukerombudet i ditt fylke. De vil gi deg råd om hvordan du kan få svar på dine spørsmål. Hjelpen er gratis. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå