DrErling Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hmmm, er det bare jeg som har lyst på nokia 6600? Jeg har hatt en 6510 i noe over ett år nå, og den har vært med meg i tykt og tynt uten å lage trøbbel. Dog begynner jeg å bli litt lei av den. Vi er jo tross alt gadgetfreaks, så vi må jo følge med i tiden! Hva er det jeg har misforstått når jeg har lyst på 6600, og hva burde jeg heller vende nesen mot? DrErling Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jaha, testa den for litt over en time siden; og vart skuffet..den er stort sett det samme som 6600 det har da heller aldri vært tvil om at SX1 ikke er stort forbedret i forhold til 6600, men at den har endel små ting som er bedre, og tilsammen blir det endel.. det at du begynner med personlige angrep på molna, som å si at han ikke kan innse sannheten og at han liker å slenge dritt gir bare rett og slett et useriøst og barnslig inntrykk av deg. slike kommentarer hører ikke hjemme på et forum, og bør egentlig unnskyldes. kommentaren du likte, "hadde den bare kommet ut for et halvtår siden som lovet; hadde sannsynlighvis nokia gått konkurs. Nå blir det sannsynlighvis siemens som gjør det istedenfor." er jo også ikke særlig god. At nokia eller siemens går konkurs er vel ganske utenkelig i og med at det går ganske greit for begge produsentene for tiden. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 takk, trodde det var molna som startet jeg, men er sannsynlighvis blind... er bare så forbanna lei av molna sin forgylling av siemens kommentaren du likte, "hadde den bare kommet ut for et halvtår siden som lovet; hadde sannsynlighvis nokia gått konkurs. Nå blir det sannsynlighvis siemens som gjør det istedenfor." er jo også ikke særlig god. At nokia eller siemens går konkurs er vel ganske utenkelig i og med at det går ganske greit for begge produsentene for tiden. vet da det, men må da få like kommentaren for det arehei! Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har ikke prøvd sx1, men synes tasteoppsettet ser helt for j***** ut. Og så er den stygg. N6600 er også stygg, men ikke like ille. Og begge er klumpete. Men radio er nit støff Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei, skal snart kjøpe meg ny mobil og jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. Mobilen må ha: -kamera -mms -bra fargeskjerm -blåtann Jeg synes Samsung E700 er drit stili , men den har ikke blåtann. Jeg vil helst ikke ha en av de største mobilene. Forslag til hvilken mobil jeg bør kjøpe? send gjerne med bilder. god jul Hva med Nokia 6600? Eneste dumme med den er jo Utseende, kaller den bare "egget" jeg... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 100% enig med Arehei,håper Onkel Politi kommer og tar Remerser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå