Lareso Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg har skaffet meg en Huawei p20 pro etter lang og trofast tjeneste hos Apple. Er en stor overgang fra iPhone SE. Jeg har noen spørsmål: 1. Går det an å få forskjellige lyder på varsler? Savner å kunne vite hva som skjer på telefonen uten å måtte sjekke. 2. Er det mulig å "vekke" telefonen bare med å tappe på skjermen? 3. Liker å bruke telefonen med en hånd. Finnes det noen form for å "swipe" fram og tilbake mellom nettsider f. eks? 4. Går det an å lagre kontakter fra Outlook? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Svar på sveipe spørsmålet i hvert fall . Prøv å laste ned Gestures. Den lar deg tilpasse telefonen slik at du kjenn sveipe for å gå tilbake Lenke til kommentar
Lareso Skrevet 12. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2019 Takk for det! Den testes nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg har skaffet meg en Huawei p20 pro etter lang og trofast tjeneste hos Apple. Er en stor overgang fra iPhone SE. Jeg har noen spørsmål: 1. Går det an å få forskjellige lyder på varsler? Savner å kunne vite hva som skjer på telefonen uten å måtte sjekke. 2. Er det mulig å "vekke" telefonen bare med å tappe på skjermen? 3. Liker å bruke telefonen med en hånd. Finnes det noen form for å "swipe" fram og tilbake mellom nettsider f. eks? 4. Går det an å lagre kontakter fra Outlook? Noen telefoner har mulighet for å tappe skjermen, vet ikke om din støtter dette. For å sveipe frem og tilbake kan du feks. bruke Microsoft sin Edge nettleser. Lagre notater fra Outlook er jeg ikke sikker på, men Keep notater er jo integrert med Gmail. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Er det jobben sin Outlook (Exchange) anbefaler jeg å bruke Nine som e-post-app. Den håndterer jobben sin sikkerhetspolicy i appen, og du kan ha den lås-formen du vil på telefonen. Appen publiserer kalender til telefonen sin kalender og gjør jobben sine kontakter søkbare fra kontakter når do skal ringe. Du kan og lagre kalenderavtaler og kontakter tilbake til jobben sin konto. Lenke til kommentar
Lareso Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 Her var det mange gode svar. Savner fortsatt svar på om det er mulig med forskjellig varslingslyd på forskjellige apper. Litt lei av å få samme varsel på alt fra sms til mail etc.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Litt usikker på hvordan det ser ut hos huawei, men det er som regel en egen instilling i de fleste apper, mens i noen vil du bli kastet ut i android sitt UI Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Her var det mange gode svar. Savner fortsatt svar på om det er mulig med forskjellig varslingslyd på forskjellige apper. Litt lei av å få samme varsel på alt fra sms til mail etc.. Ja, det har da alltid vært mulig? Jeg kjører selv standard lyd på appene som messenger (pling) og snap (knocke-lyd). Har et helt annet varsel for sms, og e-post kjøres uten lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå