Fredrik Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Ja gutter og jenter, hva fikk dere i karakterer da og\eller julegratiale? Noen lærere\sjefer som bør tuktes? Edit: hehe, la til at folk kan si hva de fikk i julegratiale Ingen er utelukket Endret 19. desember 2003 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 argh! får ikke "julekarakterer" før jul! får de etter nyttår pga at 1. termin slutter den 16.januar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 kjedelig da Altså, jeg haxxet engelsk skriftlig fikk 6'er. hehe... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 fikk haxxa noe karakterer jeg oxo! samfunnsfag : 3 norsk : 2 allmennfag er ikke min sterke side Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 vell, er ganske fornøyd med min første del av 10.klasse Matte 5 Naturfag 5 Samfunn 5 Engelsk muntlig 4 Engelsk skriftlig 4 Norsk muntlig 4 (sterk) Norsk skriftlig 4 Gym 4 (sterk) Kunst og håndtverk 4 KRL 4 Musikk 4 Norsk sidemål 3 (sterk, btw, få noreg ut av norge!) Er sikker på at jeg kommer til å gjøre det enda litte grann bedre til neste halvår Er hvertfall fornøyd, har tross alt ikke strevet dette året..noe jeg burde ha gjort Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nynorsk - 3 Norsk skrift. - 4 Norsk munt. - 5 Matte - 4 Natur - 4 KRL - 4 Samf - 4 Gym - 5 Kunst&Håndt. - 5 Eng. skrift. - 4 Eng. munt. - 5 Heimkunnskap (ifjor standpunkt) - 5 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 argh! får ikke "julekarakterer" før jul! får de etter nyttår pga at 1. termin slutter den 16.januar Jeg også.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) dårligste karakteren jeg fikk var en 3+ i tysk skriftllig.... hater tysk.... og ingen 6ere, en hel haug av 4ere gidder ikke ramse opp alt... Endret 19. desember 2003 av $k$ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Får vel slenge inn mine og da Vil ha bedre til neste år, kanskje begynne med lekser KRL: 4 Norsk Skriftlig: 4 Nynorsk skriflig: 4 Norsk Muntlig: 4 Matematikk: 3 Engelsk Skriftlig: 6 Engelsk Muntlig: 5 Samfunnsfag: 4 NAM: 3 K & H: 3 Musikk: 4 Gym: 4 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 dårligste karakteren jeg fikk var en 3+ i tysk skriftllig....hater tysk.... og ingen 6ere, en hel haug av 4ere gidder ikke ramse opp alt... Fikk 3 i mutlig og skriftlig på tysken.. tysk er sinsykt skipt!! Råder alle dere som skal velge, til å ikke velge tysk Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 får ikke karakterer før første termin er ferdig. fikk derimot vite karakter i muntlig engelsk: en soleklar 6er. verste av det hele var at jeg ikke gjorde en dritt for å forberede meg. kunne nesten ingen ting av det jeg skulle kunne... og en annen i klassen min fikk 5, etter MYE forberedelser. dermed er det bevist: jeg ruler i engelsk Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Får ikke karakterer før i Januar, men fikk vite hva jeg fikk på heldagsen. 6 på Tverrfaglig prøve som gjelder Kommunikasjon, Nettverk, Programvare og Maskinvare. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg får ikke karakterene mine får i Januar, men jeg forventer meg firere på alt unntatt fransk, hvor jeg forventer 2-3, og engelsk, hvor jeg forventer meg en 5'er eller en 6'er. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har ikke karakterer jeg... går VK2 Elektro, alternativene var "bestått" "bestått svært godt" "ikkje bestått" jeg besto! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 dårligste karakteren jeg fikk var en 3+ i tysk skriftllig....hater tysk.... og ingen 6ere, en hel haug av 4ere gidder ikke ramse opp alt... Fikk 3 i mutlig og skriftlig på tysken.. tysk er sinsykt skipt!! Råder alle dere som skal velge, til å ikke velge tysk Og ikke fransk, like kjipt og mye vanskligere, altså sjansene for dårlig karakter er større. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Fin nisse du har Garbion... Hehehe... Ingen med julegratiale da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Fin nisse du har Garbion... Hehehe... Ingen med julegratiale da Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå