TorWhale Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Skal inn nå på tirsdag. Er det mye ut i snøen hele dagen hver dag eller er det mye som foregår inne i hall pga. snøen/temperaturen? Og i tillegg, noen som kan huske når de fikk sin "halvårsperm" når de gikk inn i januar? Har hørt at det er vanlig med en ganske lang perm (kanskje 2 uker) ca halvveis inn i tjenesten, så lurte på når den vanligvis kommer for oss med januarinnrykk. Lenke til kommentar
gullsmurf Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Er en stund siden jeg var inne nå, men jeg rykket inn i garden i januar etter 3 måneder rekruttskole. Som du sikkert har funnet ut allerede så ble det mye drilling hver eneste dag i garasjeanlegget der Lenke til kommentar
TorWhale Skrevet 4. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2019 Garasjeanlegg nei, vi har vært ute mer eller mindre hele tida uansett hva vi gjør! Utfordrende for en som meg som generelt hater å fryse.. men sikkert greit å herdes litt, men kjenner bena og psyken er lei av å marsjere 5km hver vei i 3. Linje så vi kan ha teori ute i skogen, teori vi fint kunne hatt inne i klasserommet her på leir:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå