sofokles Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hadde et slikt en gang og var godt fornøyd. Ble stjålet under innbrudd. Har noe optikk liggende og tenkte jeg kunne kjøpe meg et brukt kamerahus. Hva bør det ligge på i pris? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Prøv på QXL. Skulle anta mellom 1 og 2 tusen avhengig av tilstand. Se denne bruktprislista fra Oslo Kameraservice så får du et begrep om bruktpriser på diverse kamerahus og optikk: http://www.kameraservice.no/bruktnavv.asp Lenke til kommentar
ASW Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hva er forskjellen mellom om1 og 2 Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei! Selv om denne tråden begynner å bli noen uker tar jeg sjangsen på et svar jeg. Den viktigste forskjellen mellom disse kameraene var at OM-1 var et helt mekanisk kamera mens OM-2 var elektronisk og trengte således batteri for å fungere. Jeg har lest at batteriene som ble brukt i OM-2 har gått ut av produksjon. mvh s-ki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå