Bone Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Heisann! Har dessverre en ekstern harddisk som nå har fått noen bad sectors. Den er ikke veldig gammel, og den er kjøpt i hvert fall innen 5 år, mest sannsynlig innen 2 år. Uansett bør vel reklamasjonsretten holde?! Her er det jeg lurer på: Jeg har kvittering til HDD-en, men jeg har også flere kvitteringer for samme type HDD-er (WD), siden jeg har flere. Men, jeg vet ikke hvem som tilhører hvem. Vil jeg kunne klare å komme med "feil kvittering"? Om serienummer, eller lignende står / er registrert? Det står ikke noe på de fysiske kvitteringene jeg har, og jeg vet som sagt ikke hvem som tilhører hvem. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg har vært borti det samme selv, bare dette var skjermkort. Jeg bare tok en kvittering, det gikk helt fint. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 De gangene jeg har holdt på med service i butikk, så har ombyttet vært på kvittering med rett modellnr. Stemmer det, så er det tut og kjør, sjelden at man kan registrere serienummeret og tar seg tiden til det når varen blir solgt, spiller uansett ingen rolle for butikken da de får tilbake pengene fra produsenten. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2019 Takk for svar, begge to! Modellnummer vil stemme.. Serienummeret vil muligens ikke. For jeg har noen helt like hdd-er. Men, virker som at dette skal gå greit..!? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Med mindre serienummeret står skrevet på kvitteringen har de mest sannsynlig ikke registrert dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå