Sjefern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Ikke noe særlig mere å si om den saken Jeg skal selvfølgelig bruke det til spilling men jeg ser oxo en del på filmer fra dataen til tv. Spiller noe musikk fra data til anlegget i stua når det er fest og sånn Tenkte jeg skulle bruke optisk kabel fra datan til forsterkeren og dette kortet virker jo bra eller? Lydkortet fra Komplett Edit: Hadde ikke så lyst til å bruke mye over tusenlappen... Endret 19. desember 2003 av Sjefern Lenke til kommentar
TAS Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har det samme kortet selv,er kjempeførnøyd.Men hvis du skal bruke det først & fremst til musikk ville jeg nok valgt f.eks Creative SB Audigy 2 ZS PCI Lydkort m/1394,THX, DD EX7.1. Det er det bedere lyd på. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Tenkte på det men det har jo ikke optisk utgang. Skal liksom dra en kabel fra pcn til forsterkeren i stua. Uansett så så det ikke ut som om noen skulle svare så jeg kjøpte terratecen Ellers takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå