vrt1990 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Jeg er ute etter forslag/tips til lønnet arbeid som kan gjøres "hjemmefra". Jobber til vanlig som våken nattevakt i omsorgsbolig. I gjennomsnitt har jeg rundt 8timer "dødtid" pr. vakt (11 vakter pr. mnd). Prøver finne noe produktivt og lønnsomt å bruke tiden på - istedenfor for å se film/serie. Utdanning/erfaring: Kun fullført generell studiekompetanse. Arbeidserfaring fra media (journalistikk: nyheter, kultur og sport - nett og papir). Jobbet i forsikringsbransjen som forsikringsrådgiver (salg). Direktesalg av boligalarm. Diverse andre arbeidserfaringer uten spesiell relevans. Noen forslag til lønnet arbeid jeg kan drive med fra PC? Trenger ikke være svært godt betalt - kun ute etter litt bi-inntekt. Arbeidsmengde og tidsbruk må være fleksibel og opp til med selv. Endret 11. januar 2019 av vrt1990 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Hva med heller å investere tiden? Kjøp noen online kurs relatert til det du en gang ønsker å drive med. Webdesign, grafisk design, koding, programvare osv er fine ting som du kan drive med og som senere kan vise seg å hjelpe deg inn i en jobb du ønsker. En tanke som slår meg er å kurse seg i inkscape, logo design, gimp og blender så kan du senere ta småjobber med dette. Lenke til kommentar
Metsuni Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg har nylig utviklet en nettside som passer ditt formål som heter Nettjobber. Jeg bodde i Asia i rundt 4 år og livnærte meg av jobber over nett. Hovedsaklig oversettelser, men også annet diverse jeg fant. Problemet var imidlertid at det var tidkrevende og vanskelig å finne disse jobbene. Derfor lagde jeg den nettsiden, som samler alle online jobber åpne for nordmenn. Den er helt i startfasen, men jeg håper den kan være nyttig til deg og alle andre som ønsker å jobbe over nett. Kom gjerne med tilbakemeldinger om problemer osv. da nettsiden er ganske ny og lagd på hobbybasis. Lykke til! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Er enig med Invader Zim, studier er meir fornuftig. Det er stor fare for at det heller ikkje er særleg populært at du har anna inntektsgivande arbeid medan du er på jobb. Eg reknar også med at sidan du er våken nattevakt, så vil det være periodar der du må gjere andre oppgåver, og då passar det dårleg å sitte i telefon med ein kunde. Så skal du ha ekstraarbeid i arbeidstida så må det nesten være arbeid som du styrer heilt sjølv, som f.eks skrivearbeid som du enkelt kan springe ifrå dersom det er nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg har nylig utviklet en nettside som passer ditt formål som heter Nettjobber. Jeg bodde i Asia i rundt 4 år og livnærte meg av jobber over nett. Hovedsaklig oversettelser, men også annet diverse jeg fant. Problemet var imidlertid at det var tidkrevende og vanskelig å finne disse jobbene. Derfor lagde jeg den nettsiden, som samler alle online jobber åpne for nordmenn. Den er helt i startfasen, men jeg håper den kan være nyttig til deg og alle andre som ønsker å jobbe over nett. Kom gjerne med tilbakemeldinger om problemer osv. da nettsiden er ganske ny og lagd på hobbybasis. Lykke til! Tok en rask kikk og den ser bra ut Lenke til kommentar
Metsuni Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Tok en rask kikk og den ser bra ut Tusen takk. Ha en flott helg! :-) Lenke til kommentar
Dantello Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Jeg har nylig utviklet en nettside som passer ditt formål som heter Nettjobber. Jeg bodde i Asia i rundt 4 år og livnærte meg av jobber over nett. Hovedsaklig oversettelser, men også annet diverse jeg fant. Problemet var imidlertid at det var tidkrevende og vanskelig å finne disse jobbene. Derfor lagde jeg den nettsiden, som samler alle online jobber åpne for nordmenn. Den er helt i startfasen, men jeg håper den kan være nyttig til deg og alle andre som ønsker å jobbe over nett. Kom gjerne med tilbakemeldinger om problemer osv. da nettsiden er ganske ny og lagd på hobbybasis. Lykke til! Har du mulighet til å fortelle mer om dine erfaringer som frilanser i Asia? Å få visa i de fleste land i Asia er som jeg har skjønt det så godt som umulig uten lokal jobb der nede, reiste du evt. ut av landet hver 30. dag for å kunne fortsette å bo i landet med turistvisum? Hvor bodde du, og hvor mye trengte du å tjene for å kunne klare deg bra der nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå