tepe2 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Skal hjelpe kollega fra Thailand å velge mobilabonnement. Bruker inntil 2GB data. Ringe billigst mulig til Thailand. Helst Telenor. Men kan hende det går med andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Skal hjelpe kollega fra Thailand å velge mobilabonnement. Bruker inntil 2GB data. Ringe billigst mulig til Thailand. Helst Telenor. Men kan hende det går med andre. Happybytes har Telenor og koster kr. 0,50 øre å ringe Thailand! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Du får sammenligne: Talkmore kr 229.- 2 GB og fri taletid (muligheter for div. rabatter) + Ekstra utland til Thailand kr 149 som gir 500 min. = 0.298/min. Endret 11. januar 2019 av GeirHH Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 11. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2019 Takk til begge to. Får høre med vedkommende hva som kan være aktuelt. Hun hadde lest at MyCall gir 1 time gratis ringing til Thailand pr.mnd. Jeg ser ellers at dersom hun finner andre måter å kommunisere til Thailand på, så er Komplett Miniflex+ det rimeligste abonnementet i Telenors nett (2GB). Kr 189,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå