Gå til innhold

MMS

remerserr

Anbefalte innlegg

Ja, da begynner måneden å rundes av, spør om dette nå når folk enda gidder å "dra" hit for å lese postene:

så jeg lurer på en ting.roll: : hva har skjedd med mms forbruket ditt etter at telenor og netcom tok og "åpnet" hånden og begynte å ta penger for mms'ene?

Personelig så har jeg ikke sendt en eneste mms denne måneden... bare en haug med email's og sms...

forbruket mitt er ganske høyt med 3-4 hundre sms'er hver måned og en god haug med email og et dermed høyt Gprs/wap forbruk...

Siden mms det ble gratis før sommeren har jeg sendt sms'ene som mms og sluppet unda gratis :p

men nå har sms forbruket eksplodert...

har et sms tellerprogram som viser at jeg faktisk har sendt 306 sms denne måneden, mot 19 i måneden før :blush: kommer sikkert å sende rundt 100-200 sms hilsner til julaften og nyttårsaften...

så jeg gleder meg akkurat ikke til regninga detter i posten på nyåret engang ;)

blir intresant å høre på dere ;)

edit: noen skrivefeil... :roll:

God Jul foresten mxmas.gif

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Påtide å levere inn telefonen din å få byttet ut fargeskjermen siden du sender ikke noen mms lenger :-) :devil:

Jeg har aldrig sent eller mottat en eneste mms, så ut er jeg. Du kan ikke lære en gammel hund nye triks. lol

God jul

Hablaonlysms

Lenke til kommentar
"elendi at den mangler mms, nesten ingen vits å ha fargeskjerm da....

bedre å kjøpe en mc60"

husker veldig godt at jeg sa det Habla.... d er du som burde skjekke litt bedre...!

saken er at den ikke har email, så da er ditt argument dårlig...

jeg har nok peil på mob at jeg vet hva jeg snakker om....!

men nå har det sklidd ut litt for mye så send en pm hvis du fortsatt er uenig ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke henge meg noe mer opp i dette etter dette innlegget.

Det du skulle ha skrevet var at telefonen ikke har støtte for hverken mms, email eller tilleggskamera så da ser du liten grunn for fargeskjem. Det hadde gjort det lettere for andre å skjønne hva du egentlig mener, ikke komme med halvslappe forklaringer i ettertid.

Habla

I rest my case

rettet skrivefeil

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Jeg prøver å slanke meg litt, ikke lett.

"Kan hende at jeg tar feil her, men tror jeg har rett.

Når t68m kom ut hadde den støtte for kamera, men ikke støtte for mms før oppgraderingen til i kom." Ikke meningen at det skal bli noe ny tråd. Meningen var at det er laget mobiler med støtte for kamera uten at de støttet mms. Det er sikkert ikke tilfelle at det skjer lenger. :-)

Blir helt sliten i fingerne.

Habla4t68m

Lenke til kommentar
Er fortsatt noen der ute som sender gratis mms. :roll:

Jepp, det er det :) F.eks. meg(!) :p

Har fortsatt 30 stk til gode :thumbup:

Jeg har telenor ringkontant og betaler ikke for mms jeg sender, men med netcom så gjør jeg det.

PS: Pass på folkens allyse titter innom. Kanskje han går berserk igjen og stenger alt som er. :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...