HomerSimpson1999 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Hvilken norsk by synes dere er den vakreste i hele landet? Og hvilken by synes dere er kjedeligst? I følge meg, er selvfølgelig Bergen den vakreste byen. Og den kjedeligste er Notodden. Men hva med dere? Kom gjerne med dine meninger og hvilken by i Norge som er vakrest og kjedeligst. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Vakreste blir Svolvær, Leknes eller Ålesund i mine øyne. Kjedeligste er helt klart Drøbak. Bare smak litt på navnet... Drøbak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Ålesund. Bergen er rett bak. Kjedeligste? Førde. Endret 11. januar 2019 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Bergen er fin, hadde det ikke vært for alle bergenserne. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) vakrest: Trondheim kjedeligst: Trondheim når det gjelder kjedsomhet: er rett og slett for gammel til å omgås studenter. føler meg som en dinosaur. Endret 11. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Fineste by: Molde Kjedeligste by: Molde Endret 11. januar 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Interessant tråd, og jeg har ikke erfaring til å angi noen av dem, men skulle vært interessant å vite -hvorfor- byen er den vakreste og den kjedeligste Snakker vi både storbyer, småbyer og tettsteder? #8: Ok! Endret 15. januar 2019 av Taurean Lenke til kommentar
HomerSimpson1999 Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 Interessant tråd, og jeg har ikke erfaring til å angi noen av dem, men skulle vært interessant å vite -hvorfor- byen er den vakreste og den kjedeligste Snakker vi både storbyer, småbyer og tettsteder? Vi snakker om alle sammen, både tettsteder (0 - 9 999 innbyggere), småbyer (10 000 - 29 999 innbyggere) og storbyer (30 000 og flere innbyggere). Lenke til kommentar
frankie1985 Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Nja je vil si Sarpsborg er den vakreste, litke meg veldig godt der, den kjedeligste er kanskje bergen og sånt Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Vakreste: Holder vi oss til de små stiller vårt eget bygdesentrum sterkt, selv om (eller kanskje pga) at vi skriver innbyggertallet i hele bygden med tre siffer. Går vi opp ett trinn får vi Skudeneshavn (Norges sommerby 2004), går vi enda et trinn opp får vi Ålesund og går vi opp i store forhold kommer Bergen. Helhetsinntrykket der ødelegges dog noe av konstant trafikkork innenfor byen + av bergensere uten av-knapp som snakker på både inn- og utpust. Kjedeligste: Av de små kan jeg ikke uttale meg, går vi opp i større forhold må vel Harstad konkurrere med Gjøvik. Enten må det være noe med den byen jeg ikke har funnet etter flere besøk der, eller så burde dens rette navn vært endret til Gjespvik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå