magikern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...iew=getlastpost <-- der link til et sted man finner en mod for , og de andre bør vel egentlig ikke være så veldig vanskelige å finne... var fint å få [html] tag'en men som sagt savnes disse ([php] [sql] [css])... mulig jeg bare snakker for meg selv, men tror ikke egentlig det... Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Finnes det highlighting for noe så oversiktlig som css? Ser liksom ikke helt nytteverdien... Ellers er jeg enig at et forum som har egne kategorier for disse språkene og bør aktivere highlighting for de Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) SQL er integrert i invisionboard... Er vel strengt tatt bare php som er nødvendig. Forresten, når vi snakker om web/php forumene: Jeg synes fremdeles filopplasting burde bli skrudd på i de kategoriene. Det er litt enklere å bare laste opp scriptene, eller bilder/logoer (design). Tar jo ingen plass heller. Endret 20. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå