UnderSolen Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg har en relativt ny Suunto Spartan Trainer. Den er brukt i Ca 3 uker. Jeg har hatt omtrent 10 økter med den, og GPS har fungert på Ca. halvparten av disse. Nå har GPS sluttet fullstendig å virke og det har vært slik i noen dager. Jeg har allerede forsøkt: RestartResettHa den i tilkoblingsmodus mens jeg løper eller går ute Ha den i tilkoblingsmodus mens jeg går rundt i husetHa den i tilkoblingsmodus mens jeg kjører rundt i bilSende mail til Suunto (haha) Sende mail til XXL som er forhandler (hahahaha)Er det noen som har tips? På det meste har den vel stått i tilkobilingsmodus i Ca en time før jeg gav opp. Jeg merker at jeg har blitt veldig skuffet. Forventet mer av en klokke til 2000kr. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Høres ut som en retur-sak Lenke til kommentar
UnderSolen Skrevet 11. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2019 Da er det bare å smøre meg med tålmodighetskrem, for XXL sier de ikke har tid til å svare meg med det første. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Da er det bare å smøre meg med tålmodighetskrem, for XXL sier de ikke har tid til å svare meg med det første. Kan du stikke innom de da? Kanskje de lar deg bytte den i butikken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Har du oppgradert den til nyeste firmware? https://www.suunto.com/Support/Software-updates/Release-notes/suunto-spartan-software-updates/ Lenke til kommentar
UnderSolen Skrevet 14. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2019 Jepp det går automatisk når den resettes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå