Cthulhu Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Og nå skal Airplay snart være på plass.VLC har nådd tre milliarder nedlastinger Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Damn.. 3 billioener.. Edit: 3 Milliarder på norsk.. Glemmer det at usa har billioner mens vi bruker milliarder. Endret 11. januar 2019 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Stilig! Fikk meg til å lure på hvordan i all verden de tjener penger uten reklame med gratis software. Viser seg at tidenes beste avspiller er utviklet på dugnad! Feiret 3mrd nedlastinger med å donere 30 dollar. En liten pris å betale for å ha brukt dette fantastiske på både mobil og desktop i flere år. 5 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Damn.. 3 billioener.. Edit: 3 Milliarder på norsk.. Glemmer det at usa har billioner mens vi bruker milliarder. Lurer på hva amerikanere bruker for trillioner? Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Damn.. 3 billioener.. Edit: 3 Milliarder på norsk.. Glemmer det at usa har billioner mens vi bruker milliarder. Lurer på hva amerikanere bruker for trillioner? Quintillion https://en.wikipedia.org/wiki/Long_and_short_scales#Comparison 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg selv har lastet ned vlc oppgjennom på mine desktops, laptops, nettbrett og telefoner. Og alle ganger de har blitt nullstilt/reinstallert. Er ikke rart at det passerer 3 mrd medlastinger om de regnes som unike 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) VLC er ikke freeware, det er fri programvare. VLC er forøvrig også gratis, men duverden for en forskjell… Endret 12. januar 2019 av Spetsnaz 2 Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Savner ikke tiden da vi slet med å få Windows Media Player til å spille videoer. Masse slit med codecer. Det var DivX, Xvid osv. Og du måte ha riktig versjon for å spille ditt og datt. Takk VLC for at du finnes! 1 Lenke til kommentar
Rabulist Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg selv har lastet ned vlc oppgjennom på mine desktops, laptops, nettbrett og telefoner. Og alle ganger de har blitt nullstilt/reinstallert. Er ikke rart at det passerer 3 mrd medlastinger om de regnes som unike Ja, det er tvilsomt om det er 3 milliarder unike brukere det er snakk om. Det skulle bety ca. 40 % av verdens befolkning. Jeg har sikkert installert vcl minst 20 ganger på diverse plattformer. Hvis 300 millioner unike brukere i gjennomsnitt har installert programmet ti ganger, så ligger det nok nærmere sannheten. Endret 12. januar 2019 av Rabulist 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Det føles jo nesten ut som jeg har stått for brorparten av de nedlastingene, med 7 pc’er samtidig på det meste! Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 VLC på MS.. funker, men på Mac er det krasj.Hvordan teller de til 3 mrd?Dersom jeg har lastet ned vlc, og så oppdatert 10 ganger, har jeg da lastet ned 1 eller 10 ganger?Dersom jeg laster ned 1 gang og bruker vlc på 10 maskiner, har de da noen kontroll?Dersom jeg reinstallerer windows 98 10 ganger pga "blåskjerm", og laster ned samme versjon 10 ganger på samme maskin?Ok, det var litt om tall... VLC funker, og har vært ca eneste avspiller siste 10 år.. 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 De teller hver nedlastning, som én nedlastning… Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Bruker vlc på jobb, er sikkert opp mot 400+ pcer. Har tanket nå over 150 pcer og hver gang har vlc blitt lagt inn, tror nok vi har hjulpet litt med det tallet.. Men 3 milliarder er.. veldig høyt. Men føles kanskje bare høyt? Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Bidratt med 1 av disse. Makan til søple app skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg