Gå til innhold

Internett under press: Flere land stenger oppkoblingene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stenge ned internett for enkeltgrupper er jo den våte drømmen for FRP. De har jo allerede vært ivrige på å sensurere tidsskrifter som ikke stemmer med høyrepopulistisk korrekte tanker.

Og venstresiden inkludert MSM som vil fjerne all informasjon som er mot deres agenda, de faktisk godt på vei og klare det ved å kriminalisere en god mengde kritikk mot deres agenda.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Er endel her inne også, som burde blitt skånet for Internett, da de som opplagt ikke eier filter eller har evnen til å filtrer vekk rykter, men spre de videre som digitale sladrekjærringer.

Det er jeg grunnleggende uenig i. De fleste her holder seg on topic!

Nettopp satellittbasert Internet er en måte å komme seg rundt den tilenhvertid rådende diktator/utbyggingsrestriksjoner. Har eksistert i tiår. Norge/Kjeller var på syttitallet en av de første nodene i ARPANET senere Internet f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er jeg grunnleggende uenig i. De fleste her holder seg on topic!

Nettopp satellittbasert Internet er en måte å komme seg rundt den tilenhvertid rådende diktator/utbyggingsrestriksjoner. Har eksistert i tiår. Norge/Kjeller var på syttitallet en av de første nodene i ARPANET senere Internet f.eks.

HVA? Det har jo ingenting med det jeg skrev å gjøre.....

Når du skriver de fleste, så betyr det ikke alle. Og de som skyffler videre informasjon uten å gå god for at det de forteller videre er fakta, de burde blitt forhindre tilgang til den svadaen de skyffler videre som sannheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...