DJViking Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Navnet på denne nettbutikken virker litt rart. De har visstnok butikker i Oslo, Bergen og Stavanger.https://www.kjell.com/noDe er den eneste norske nettbutikken som selger Withing Pulse HR, det nye aktivitetsarmbåndet til Withings. https://www.kjell.com/no/produkter/mobilt/aktivitetsarmband/pulsklokker/withings-pulse-hr-aktivitetsarmband-p99324 Jeg er litt skeptisk til ukjente nettbutikker uten noen anmeldelser eller omtaler. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Kjell & Company er en relativt kjent butikk for de som bor i byene der de holder til og liker elektronikk. Det er en svensk kjede som nå også begynner å bli litt mer kjent i Norge. Helt trygt å bestille hos de. Handlet hos de selv uten noe problemer flere ganger her i Oslo (og returnert varer helt fint).Ingenting å være redd for der! 2 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Kjell and Company bør folket handle hos og støtte. De står i mot når Biltema og Clas Ohlson nå mer fremstår mer som kjøkkenutstyrbutikk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Skjønte ikke helt vitsen da Kjell åpnet butikk like ved Clas, med en litt lysere blåfarge, samme katalogformat og overlappende utvalg, men jeg har lagt igjen like mye penger der de siste par åra. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Kjell and Company bør folket handle hos og støtte. De står i mot når Biltema og Clas Ohlson nå mer fremstår mer som kjøkkenutstyrbutikk. Eh, hva snakker du om? BT og CO har jo alt mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Eh, hva snakker du om? BT og CO har jo alt mellom himmel og jord. Men Kjell har enda mer, særlig innen elektronikk og smådeler, mens de to andre selger snart kun kjeler og kar. Kjell & Co har 120'ish butikker, omsetter for over en milliard i året, og er dessverre norsk, så det er sikkert ganske trygt. Norske Frode Strand-Nielsen (FSN Capital) kjøpte vel majoriteten av aksjene i Kjell fra svenske ICA for noen år siden, for noe over en milliard kroner. Endret 12. januar 2019 av 0laf Lenke til kommentar
jaswane2 Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Kjell & Comp. er fantastisk. Har masse ting andre ikke har. Spesielt innen lodding, elektro osv. Bruker stort sett den på Sandvika Storsenter. 2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Leveringstid til nord-norge ligger på ca 4-6 ukedager de få gangene jeg har handlet, så det leveres forholdsvis kjapt. Har ikke hatt noen sak mot dem, så den delen (hvis det er) kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Kjell & Company er helt konge! Eneste (fysiske) butikken jeg vet om som selger elektronikk-komponenter i "løsvekt". Aldri brukt nettbutikken, men anser dem som seriøse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå