Satinblouse Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg har kanskje en litt rar fetish, men ikke noe jeg kan styre over.. Det å kle seg i nydelige eksklusive klær i silke eller sateng er så herlig! Ha på de nydelige klærne mens man gjør noe "møkkete" arbeid slik at klærne blir skitten og ødelagt er helt topp! Andre med fetish for silke?? Lenke til kommentar
Satinblouse Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2019 Hei. Jeg har kanskje en litt merkelig fetish.. Skinnende hvite brudekjoler i glatt silkestoff gjør meg utrolig kåt. Har så lyst til å ta på meg en slik kjole og gå ut i garasjen å jobbe med noe møkkete, som til slutt vil ødelegge kjolen.. i min fantasi er det herlig!! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 hva er problemet? bare gjør det. Lenke til kommentar
Satinblouse Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Problemet er at det er min storesøster sin brudekjole jeg fantaserer om..?? IKKE fordi hun er søsteren min, men bare elsker kjolen hennes Såååå lyst til å leve ut denne fetishen, men da må jeg "låne" den av henne da...? Endret 10. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) å ja... sånn ja. kan du ikke kjøpe en identisk kjole? de koster en del, men hvis du virkelig har denne fetishen, så er det jo verdt det. vet om folk som kjøper terrengsykler til 100.000 kroner for eksempel. Endret 10. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Satinblouse Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Om det skal være pirrende, så må jeg kjenne vedkommende som eier kjolen Det er jo 7 år siden de giftet seg, så hun har jo ikke bruk for den mere.. lol Men litt drøyt å stjele den på en måte... på en annen måte vet jeg ikke om jeg greier å holde tilbake i evig tid heller... Dette er kjolen jeg fantaserer om.. Endret 10. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 har du vurdert at det kanskje ligger noe dypere bak din fetish? at du kanskje heller drømmer om å "stjele" opplevelsene din søster hadde den dagen hun hadde på seg den kjolen? eller at det kan være mannen hennes du har lyst på? har du forsøkt å tenke litt dypere over dette? Lenke til kommentar
Satinblouse Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2019 Hehe, det er nok bare kjolen jeg har lyst på! Har gjort tilnermet med andre kjoler, men det er ikke like opphissende, etter som de ikke er så pene som denne kjolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg