simalarion Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Wipeout ga meg det største hake slippet i spillenes historie, kontrollen var først håpløs men så løsnet det, jeg var besatt og dreit i skolen 1 mnd (jeg lente meg med i svingene, klarte dem bedre da ) så komm wiepe out 2 say no more!!! genialt. Ikke noe dill dall med wipeout, designet var genial i sin enkelhet. Så kom fusion med innblandelse fra et nytt selskap, jeg kjøpte playstation 2 bare for å spille wipe out fusion, jeg solgte alt igjen (for samme prisen ) dagen etter. for noe skiiiiiiiiiiiteeeeee, følelsen var borte, alt var borte. Er det fler hardcore fan av det første tre tittlene av wipeout??? Ps: ahh holdt på å glemme, Musikken!!! chemical brothers!!, anlegget på full guffe, noen som husker sangen, hørtes ut som de sang noe med "" ooooh juken aaa aaaa ohhhh juken " noe sånt, den var genial å kjøre etter! Endret 19. desember 2003 av simalarion Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hehe, du begynte på speed samtidig som du begynte å spille 'Wipeout' forstår jeg... Husker jeg prøvde 'Wipeout' når det kom... synes ikke det var noe spesielt. Sikkert morro når man virkelig kommer inn i det (men slik er det jo med det meste....) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Ja men Wipeout er jo så j...... vanskelig til å begynne med, man må rett å slett lære seg hvordan man legger seg i swingene i den farten - airbrakes. Det er langt fra alle spill som blir bra, nesten ingen blir det, fordi alle spill er laget for "lette" for mye av alt annet en spillbarhet penger penger penger (star wars ) (og ja jeg fatter at alle er ute etter penger men det er fler nivåer, foeks de første star wars filmene brukte lucas av sin egen lomme for å lage figurene + at du merker når noen brenner for noe å lager et grundig solid produkt foeks lord of the rings boken tolkien filmen peter jackon) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Tydligvis ikke så mange av dere her i alle fall , muligens for unge medlemmer?? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Wipeout er kanon spill, ingen tvil. Men favoritt er 2ern, mest pga. musikken muligens. Men siden jeg ikke fikk meg psx (var nintendo fanboy før i tia og venta evig til N64) ble det mest å spille hos venner eller butikker. Skulle gjerne testa det på nytt, men har ikke sett noen selge det ennå. Testa N64 versonen, grei nok den, hakket bedre grafikk vil jeg påstå. Men kjedelig musikk og var jo basert på spille til psx, så det var jo lite nytt å finne. Si i fra hvis du ser noen selge d ellerno Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Jeg var 18 år den gangen solgte playstation 1 pluss hele samlimga for å få råd til å fest og drikke mer Endret 19. desember 2003 av simalarion Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Samtlige 3 Wipeout spill på PSX var geniale, men det var det første som virkelig startet det hele, samt ga PSX konsollen et ansikt. Takket være det første Wipeout spillet ble PSX en suksess her i europa, og var det første spillet på PSX som passerte 1 million solgte... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Burde ikke denne være på Konsoller forumet? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Vel... jeg bil ikke akkuratt kalle meg harcore fan. Men jeg spelt Wipeout 2097 en GOOOOOD del. Kansje jeg tilogmed har saven. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Wipeout er litt for raskt for meg. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 NÅ husker jeg ikke i farten hva den raskeste leagaen het?? Men spillet var jo ikke super kult før du komm ditt da, airbrakes i alle svinger og swooom ut av den igjen, ikke noe bedre spill følelse en akkurat den der (og med musikken dunkendet i bakgrunnen!!!). På den andre siden ble jeg fly forbanna når jeg skrenset borti autovernet og slapp fire stykker forbi igjen (jeg brukte aldri våpen, bare turbon!!). Den ideen om at du må inn å fylle på strømm var jo også helt genial da!! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Neida, farten for meg har ingenting å si, jeg spiller jo F-Zero Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 oooohhhh, F-zero, enda en classic. Men har bare testa til snes og n64, blir nødt til å få takk i gamecube versonen. Hører det er såpass raskt og hektisk at man blir sliten av å spille det Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ønska meg Gamecube til jul, men foreldrene vil ikke kjøpe den fordi jeg har så mange andre spillkonsoller fra før av. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Pga zelda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå