Gå til innhold

NFSU Guide til å vinne


Anbefalte innlegg

  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kom over en bane der det var umulig å vinne. Prøvde så utrolig mange ganger, flere taktikker. Kjørte helt perfekt og så raskt som det var mulig, men likevel kom de siste runde og dro fra meg. Utrolig irriterende å blir stående fast :S

Lenke til kommentar
Lite tips på DRIFT er å kjøre Den lille blå maztaen som er en av dem man kan velge i mellom på starten når man skal velge bil. Husker ikke hele navnet på den akkurat nå. Den er den mest geniale drifte bilen. Jeg garanterer høy score.

 

Ellers så velg en bil som har den høyeste top speed og aks i stede for en bil med bra handling. Styre bilen greier man likevel.

 

 

Runna NFSU med full fjøl jeg og. Det er det som er noe. Ikke den derre taktiske pusle kjøringa bare for å vinne. Vinne gjør man likevel. Gi full gass. Og husk NOS er din venn i gode og dårlige tider :D

 

 

Takk for meg.

1535756[/snapback]

 

Vel, min mening er at ikke NFSU er så vanskelig spill. Selv var det nesten ingen race som utgjorde noen problemer for meg. Drifting var særdeles lett, kanskje med unntak av et av de aller siste driftracene, der jeg faktisk fikk litt motstand. Jeg vant allikevel på første forsøk.

 

De eneste løpene som har gitt meg problemer er løp Nr. 102 (mener jeg) Der du skal kjøre 7 runder mot en annen Skyline. Det stresset jeg i langt over en time (hvis ikke over 2 timer) med! Og det siste løpet (ikke det aller siste, men det man tror er det siste, før man får vite at det er enda et)

 

 

Ellers var spillet lett for meg. Jeg mener jeg spillte på normal. (eller middels eller hva det het, ikke det letteste og ikke det vanskeligste)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...