Gå til innhold

NFSU Guide til å vinne


Anbefalte innlegg

Her er en grei og enkel guide over hvordan man skal slå need for speed undergrounds AI uten spesielle problemer.

 

Utviklerne av need for speed undergound har laget et AI catch up system som mange NFS fans finner særdeles frustrerende. Hemmeligheten bak å slå AI er å sakke ned farten. JA tro det eller ei men hvis du kjører sakte ca 200 km/t vil AI ikke kjøre fortere og det vil da bli lettere å få perfekte svinger hvor man kan tjene noen sekunder. Et annet råd vil være å ikke lede løpet og kjøre så fort du kan.

 

Jo fortere du kjører jo fortere kjører AI og de vil sannsynligvis ta deg igjen ganske fort. Tipset mitt vil være å ligge bak AI helt til siste runden spar all nitroren og dermed kjøre sakte for så å booste med nitroen og AI vil bli tatt igjen betydelig og man vinner løpet.

 

Dette har fungert glimrende for meg helt siden jeg fikk spillet og jeg har rundet det to ganger ved å bruke denne metoden. Håper dette hjalp

 

Tilbakemedliger om denne metoden virket setter jeg pris på!

 

God jul :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

testet tipset ditt, men det med å ta igjen på siste runde kan bli vanskelig å gjennomføre. det jeg derimot fikk til å funke var å knuse til med masse NOS til å begynne med. du sikrer deg et lite forsprang fro så å senke farten til et nivå hvor du klarer å styre unna skarpe kanter og bilder osv. bilene bak deg vil da ikke få overnaturlige krefter og vil ikke ta deg i gjen (så fort). dette funket for meg. virker som om jo fortere du kjører jo fortere kjører også de andre. altså kjører du sakte så du har kontroll.. :yes:

men på de rette strekkene må en seff opp i 300 :D

Lenke til kommentar

Funket greitt for meg, klarer som regel å ta ledelsen, så ligger jeg bare å "føler" på hvor langt bak motstanderene er. Er de langt unna, tar jeg det rolig, kommer de for nært, tar jeg det også rolig, men ikke så rolig at de kommer forbi.

Så bruker jeg NOS på slutten rett før mål slik at jeg uansett sikrer meg seiren

Lenke til kommentar

Lite tips på DRIFT er å kjøre Den lille blå maztaen som er en av dem man kan velge i mellom på starten når man skal velge bil. Husker ikke hele navnet på den akkurat nå. Den er den mest geniale drifte bilen. Jeg garanterer høy score.

 

Ellers så velg en bil som har den høyeste top speed og aks i stede for en bil med bra handling. Styre bilen greier man likevel.

 

 

Runna NFSU med full fjøl jeg og. Det er det som er noe. Ikke den derre taktiske pusle kjøringa bare for å vinne. Vinne gjør man likevel. Gi full gass. Og husk NOS er din venn i gode og dårlige tider :D

 

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Et annet lite tips:

 

Spill i Underground helt til du får tre sanne stjerner i "recutation" eller hva det heter. NÅr du har fått tre stjerner så går du inn på "quick race" og kjører drift... da får du masse stylepoints og masse annet stuff! (alle stylepointsa gansger seg med hvor mange stjerner du har) Selv hadde jeg alle vinylene før jeg hadde kjørt 30 løp på underground :D funker fett som fan!

 

mvh: andersen

Lenke til kommentar

Kjør fort som f fra starten av til slutt sier nå jeg (etter å ha runna på HARD all the way). Dersom du sliter med å ta de på høyere nivå, kan en jo altids tweake ned bilen litt da de uansett ikke vil ha bedre bil enn du har :roll:

 

Og ja jeg har irritert meg grenseløst over den f!"# catch up funksjonen, men AI`ene er stort sett trege dersom du ser på stats etter hvert løp.

 

Edit: Nåværende bil side-front Nåværende bil side-bak

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Hvis en skal skryte av at man har runna det , så skal jeg det å.

Først runna jeg det på KUN HARD på under ei skole uke før spillet hadde kommet i butikkene. Så runna jeg det på KUN MEDIUM, Hadde ikke noe og gjøre. SÅ kUN EASY, bare for gøy. Alt dette før mange av kameratene mine hadde runnet det en gang på en lett blanding.

 

Dette ble veldig skryt, men men.

 

Takk for meg.

 

Må si at bilen din, AveMORphine var meget stilren og kul. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmmm,dette skal jeg prøve når jeg skal spille NFSU på ps2 i kveld.Kommer tilbake om det funker :thumbup:

litt utenfor tema, men:

Hva slags ratt har du?

 

Får ikke mitt ratt til å virke orntli... (Logitech MOMO Force) Virker bare når jeg tar rattet til en av sidene! :dontgetit:

 

Lengter etter å kjøre NFS Underground med ratt :thumbup:;)

Lenke til kommentar

 

Dette ble veldig skryt, men men.

 

Takk for meg.

 

Må si at bilen din, AveMORphine var meget stilren og kul.  :thumbup:

jaja det er lov å skryte men jeg runna NFSU på 2 dager jeg med HARD og da er du :tease: OWNED :tease: Denne guiden lagde jeg bare for folk som har litt problemer med å vinne.

Jeg runna det på ei natt, så du har ingen grunn til å bli overlegen av å runne det på to dager.

 

Jeg runna det på hard på alle drags og drifts, og normal på alle de resterende. Uansett er det _meget_ liten forskjell på easy / normal / hard.

Lenke til kommentar

 

Dette ble veldig skryt, men men.

 

Takk for meg.

 

Må si at bilen din, AveMORphine var meget stilren og kul.  :thumbup:

jaja det er lov å skryte men jeg runna NFSU på 2 dager jeg med HARD og da er du :tease: OWNED :tease: Denne guiden lagde jeg bare for folk som har litt problemer med å vinne.

Jeg runna det på ei natt, så du har ingen grunn til å bli overlegen av å runne det på to dager.

 

Jeg runna det på hard på alle drags og drifts, og normal på alle de resterende. Uansett er det _meget_ liten forskjell på easy / normal / hard.

haha og det skal jeg tro på! Det er nærmest talt umulig så ikke kom og si at du har runda det på en dag, jeg vil ha veldig vanskelig for å tro det. Men jeg lagde denne posten for å hjelpe folk som sliter litt og vi skal ikke diskutere hvem som ha runda det fortest o.s.v.

 

Ontopic: Noen som får det til å funke eller?

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å få en fin start så jeg lå forran datamaskinen. Og det virket jo ganske bra. Kjørte stille og rolig, helt til runde 6/7 da hørte jeg bak meg, et klakk og en nos innsprøyting. Da kjørte datamaskinen forbi meg som en ferrari mot en lada(Ja dere skjønner poenget). Og etter det så kjørte de bare fortere og fortere uansett hvor fint og rolig jeg kjørte :dontgetit:

Har Patch 1.3 inne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...