flamethower1234 Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Etter å ha kjøpt airpods for drøye en time siden merker jeg de ikke er like lydtette som forventet. Vurderer derfor å levere de tilbake men trenger eventuelle tips til lydtette trådløse bluetooth ørepropper da jeg liker å ha litt "høy" lyd. Ellers liker jeg hvor enkle og classy de er, merker så vidt jeg har de i så kan være jeg beholder de. Budsjett: 2000kr + Eventuelle tips tas med stor takk! Endret 10. januar 2019 av flamethower1234 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 In-ear monitors med MMCX-kobling og bluetooth-mottaker. Fordelen med det er du har fleksibilitet mtp passform og lydsignatur pluss at du kan gå over til kablet om du måtte ønske det. Jeg veksler mellom Shure SE535 og BGVP DMG koblet til en Xpower SBC1 mottaker. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) De? https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiTtYGmo-TfAhVE5ZoKHUhLDzQYABACGgJsbQ&ohost=www.google.no&cid=CAESEeD2xNC-ezDIYCZ6q81cw-uF&sig=AOD64_0hMIsVCPuBuOWAZMqCVorhkCme_g&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwi7lvylo-TfAhWEAhAIHXUiAwgQ9aACCDc&adurl= Hvilke andre alternativer har jeg å velge mellom utenom de? Liker mulighetene man har på de tho Endret 11. januar 2019 av flamethower1234 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Plenty av andre alternativer. Det som er greit med MMCX-koblingen. Pleier å anbefale Shure SE215 til de fleste ettersom de er OK priset, superbehagelige på og har et morsomt lydbilde. Det finnes faktisk en variant av de som kommer med bluetooth-mottaker (SE215-BT) som er på tilbud hos Coolshop for tiden 1 Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) MMCX koblinger er et svakt punkt og vil før eller siden bli dårlige. Shure sine MMCX er blandt de bedre.Shure SE215 BT1 støtter ikke Apt-x eller AAC. BGVP DMG og DM6 er for tiden noe av det bedre i sin prisklasse (USD 130-230). Men; hvis man vil ha utbyttbar ledning er IEM med 2 pin (0.75 mm) mer robust. Endret 13. januar 2019 av bar1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå