djgudleif Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 https://www.emojipuzzle.com/?level=3 Jeg sliter! Må gi bananer til den der apen der for at den skal fuckings flytte seg så man kan komme i mål... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Greide den akkurat. Du må klikke på låsen for at den skal åpne seg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Kult! Okey jeg har noen spørsmål, om noen vil svare. Sorry for clickbait-tråd... Men jeg ville at noen skulle få opplevelsen av selve spillet, uten at de skulle tenke på å gi feedback mens de spilte første gang. Hvordan er vanskelighetsgraden? Er det for lett eller vanskelig? Eller passelig? Om du er en som liker å knekke nøtter og synes det var lett, tror du det kan være krevende nok for "folk flest"? Er det for mye trykking og for store avstander å flytte? Spiller du på mobil eller PC? Ville du kommet tilbake for å spille morgendagens puzzle, evt. hatt det som en rutine som det å sjekke mail og lese nettavis? Bør alle elementer i spillet ha en forklaring, eller er det gøyere å finne ut av alt selv? Dette er i ganske tidlig fase så jeg setter pris på all tilbakemelding. Jeg vet at grafikken på PC har litt lav kvalitet, jeg jobber med saken. Endret 11. januar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Kjekt og lettvint spill. Helt ok vanskelighetsgrad, liker at man må tenke litt. Spiller på PC. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Hva er laveste mulige antall steps på #5? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Hva er laveste mulige antall steps på #5? Er ikke helt sikker. Noen ganger finner jeg nye løsninger på brettene jeg lager. Jeg skal lansere high-score tabell i løpet av uka så får vi se hva folk ligger på Endret 15. januar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 På #6 kan man skråhoppe direkte fra den røde Xen til barrieren og så i mål. Er dette meningen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) På #6 kan man skråhoppe direkte fra den røde Xen til barrieren og så i mål. Er dette meningen? God observasjon. Det er ikke meningen. Jeg har ikke helt etablert "reglene" for skrå-hopp og hva som skjer om man kan skulle bli klemt fast i barrieren. Takk for feedback! Inntil jeg har tenkt litt får det være en liten snarvei. Endret 16. januar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Kan du ikke bare flytte X'en til ruten over? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 Kan du ikke bare flytte X'en til ruten over? Ja, det vil løse problemet på dette brettet. Jeg ordner det Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Navnet man skriver inn i boksen for highscore kunne godt vært forhåndsutfylt med det forrige navnet man brukte til dette.Det er litt unødvendig å skrive det inn på nytt hver gang. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 Navnet man skriver inn i boksen for highscore kunne godt vært forhåndsutfylt med det forrige navnet man brukte til dette. Det er litt unødvendig å skrive det inn på nytt hver gang. Det er notert. Skal få ordnet det. Imponerende tider på deg! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Takk. Det er mange forsøk bak tidene. På en eller annen måte er nå spillerbrettet mitt zoomet inn slik at jeg bare ser 1/3 av det og det ser ikke ut til at jeg klarer å zoome det ut igjen. Har du noen tips? Spiller på pc i Google Chrome. Edit: Klarte det. Endret 17. januar 2019 av mobile999 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Dagens brett er utformet av en gjest.Begynte da å tenke på å lage en online level editor, og et sted man kan klikke seg inn for å spille slike uoffisielle puzzles.Før dette evt skjer tar jeg gjerne imot forslag på emojis som kan brukes, og skisser på brett. Endret 18. januar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) På brett #11 kan man ikke trykke på linken for å komme frem til brett #12. På brett #12 står det "Puzzle #11, Friday (snip)". Når man trykker på "#" for bestetider på brett #12 så kommer tidene for brett #11 opp. Ikke slett de faktiske tiden for brett #12 er du snill. Det var ikke så lett å sette den. Endret 19. januar 2019 av mobile999 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 På brett #11 kan man ikke trykke på linken for å komme frem til brett #12. På brett #12 står det "Puzzle #11, Friday (snip)". Når man trykker på "#" for bestetider på brett #12 så kommer tidene for brett #11 opp. Ikke slett de faktiske tiden for brett #12 er du snill. Det var ikke så lett å sette den. Ble litt krøll, fikset tror jeg. Sletter ingen tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå