akelbo Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Spiller fra det europeiske topplaget Knights er blant regelbryterne.Flere profesjonelle PUBG-spillere utestenges for juks Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 La, jukserne srulles økonomisk til ansvar, søskmål og anmeldelse... kun da vil dere få bort med juksing... Juksing kan potensielt ødelegge hele spill serier..EKS EAs Battlefield har jeg helt slutta med, pga massivt juksing... ingen vist å ødelegge statestikken sin pga juksere, eller hvære kanonføde... juksing er iferd med å ødelegge noen store navn, og folk cul gå mere iver på en spiller games istedenfor.. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) jau det er nok av cheatere, her kan man se alle de norske/registrerte gamer.no folk som evt blir tattwall of shamehttps://www.gamer.no/turneringer/utestengelser Endret 10. januar 2019 av Lixxon Lenke til kommentar
LaffenHandel Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Tilbakebetalt ALLE premie penger fra fødselen til ban ? Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Skulle ønske det var normalt med spill som i sør-korea. må bruke person nummer for å spille. Blir man tatt i et spil, har det konsekvenser for alt. Sammen med pengebøter og tilbakebetaling av evt premier. om noe slikt kunne skjedd tror jeg det ville hjulpet mer mot cheats en bare et dask på håndleddet. 1 Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Har lissom aldri skjønt hva som er så gøy med å jukse. Har tidligere blitt skudd av slike "kinesiske kuler" som går gjennom bygninger, fjell og trær og sist uke tømte jeg et helt magasin med 25 kuler Vector på en kar fra 5m hold, null skade... Og nei, jeg bommet ikke. Men jeg spiller mye PUBG uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå