sdf123 Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hei, Ønsker ikke å bruke 2-3000 på hodetelefoner, så jeg lurer på om det finnes noen BT hodetelefoner med god komfort til rundt 1500kr? Det kan godt være NC på dem, men jeg forstår at jeg ikke får samme funksjoner som noen til dobbel pris. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Må dem være så dyr da? Har selv disse:https://www.ebay.com/itm/Archeer-AH07-Wireless-Bluetooth-Headset-Stereo-Foldable-Headphone-Mic-For-Phone/312287765624?epid=3013635495&hash=item48b5cd2478:g:CTEAAOSwYIpbytL2:rk:1:pf:0 Deilig komfort, knallgod batteritid og god lyd med APT-X støtte. Mikrofon har dem og. Dem er litt "basstung" så om du ikke liker det burde du kansje finne noen andre. Pass på å finne noen som selger til under 350kr for å slippe mva og fortollingsgebyr. Eller så kan du kjøpe dem for 699,- hos Powerhttps://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/hodetelefoner-og-oerepropper/amadeus-ae-bt-headphones-black/p-250928/ Dem har kostet 1500kr om det hjelper deg. https://www.tek.no/artikler/det-skiller-kun-to-sma-logoer-men-den-ene-hodetelefonen-koster-dobbelt-sa-mye/367045 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 Nei, jo billigere jo bedre Noen lignende forslag til noen som ikke er så basstunge? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Jabra Move? bestilte disse på nett i stad til å bruke på trening. Er ikke så basstunge, komfortable og veldig god lyd. kosta 699 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Jabra Move? bestilte disse på nett i stad til å bruke på trening. Er ikke så basstunge, komfortable og veldig god lyd. kosta 699 Kan og annbefale disse da jeg og har dem selv (kosta dog bare 399,- på tilbud) Er en helt annen klasse enn AH07 dog (5Timers batteri vs 14, og ikke APT-X støtte) Men helt fantastisk på farta. Har hatt mine siden Juni 2016 og bruker dem hver dag. Batteritiden er like god enda. Endret 9. januar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 Ang komfort på AH07, hvordan vil du klassifisere hodet ditt i størrelse? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Ang komfort på AH07, hvordan vil du klassifisere hodet ditt i størrelse? Tja, helt normalt. Medium store ører som passer inni putene. Alle som har prøvd dem har og vært imponert over komforten, og ikke trodd meg når jeg sa dem kosta 330kr. Klart - dem slår ikke mine DT770 Pro, men det er enda en klasse over (og dem er ikke trådløse) men bruker faktisk disse mere da det er så praktisk å slippe kabelen. Ligger tonnevis av reviews på nettet så du kan alltids se andre sin mening og: Endret 9. januar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 Jeg får prøve dem! Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå