ExtremeGo Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hei ! Er det stor forskjell på HDMI kablene ? Har en Apple TV 4K som skal kobles til Samsung hw 660 lydplanke . Ser Apple har en kabel til 349 , jeg må da ha to . Noen andre billigere alternativer ? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Denne: hdmi-kabel-1-5-m.asp fungerer akkurat like bra. Endret 9. januar 2019 av Valotunk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 HDMI kabler ble nylig diskutert i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1833919 Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2019 Denne: hdmi-kabel-1-5-m.asp fungerer akkurat like bra. Takk for svar ☺️ Da leverer jeg tilbake den dyre kabelen jeg betalte 349kr for hos power , kjøpte to stk til 103kr inkl frakt på butikken du linket til ? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Takk for svar ☺ Da leverer jeg tilbake den dyre kabelen jeg betalte 349kr for hos power , kjøpte to stk til 103kr inkl frakt på butikken du linket til Det blir nok bra! Jeg har handlet sikkert nærmere 15 stk. av disse HDMI kabelene for meg selv og familie de siste årene i lengder fra 1 til 10 meter. Alle fungerer aldeles utmerket Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 Det blir nok bra! Jeg har handlet sikkert nærmere 15 stk. av disse HDMI kabelene for meg selv og familie de siste årene i lengder fra 1 til 10 meter. Alle fungerer aldeles utmerket Wow , kabelen til 29kr funket ikke , fikk ikke engang opp bildet på Apple TV ? ikke kjøp derifra !! 1 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Wow , kabelen til 29kr funket ikke , fikk ikke engang opp bildet på Apple TV ikke kjøp derifra !! Jøss, koblet for mindre enn en time siden opp en Nintendo Switch og en Apple TV hos min søster med slike kabler. Fungerer som bare juling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå