Niklasp Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Det er ikke bare Samsung som hopper på Airplay 2-bølgen.Dette er alle TV-ene som får Apple-støtte i år Lenke til kommentar
Ultralum Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Synd at det bare kommer til 2018 og 2019 modeller. Lenke til kommentar
poisonous Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvordan kan jeg sjekke hvilken årsmodell TV jeg har? Samsung UE55MU8005 Lenke til kommentar
rsalo80 Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvordan kan jeg sjekke hvilken årsmodell TV jeg har? Samsung UE55MU8005 Gå på Samsung sine sider å skriv inn modell nr så les konformitetærklæring der står det års modell Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Kun LG Oled 2019 så da er min 2018 utdatert allerede ser det ut som Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvordan kan jeg sjekke hvilken årsmodell TV jeg har? Samsung UE55MU8005 Ser ut som den er en 2017 model siden jeg ser en test her fra 2017 for den. https://www.dinside.no/data/duell-billig-mot-dyr-tv/68905684 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvordan kan jeg sjekke hvilken årsmodell TV jeg har? Samsung UE55MU8005 MU er 2017-modell, 2018 heter NU. Lenke til kommentar
Eu-Lars Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Samsung som også har Android telefoner burde vel FØRST få det til å funke, men apple er vel viktigere Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Min pana oled trives nok bedre å bli foret fra min custom htpc (I7, rtx 2080 osv) med jriver, kontra noen som helst telefon eller nettbrett. Den dagen jeg må nedgradere til noe som innebygd programvare ala tizen, eller streaming via airplay. Ja da betyr ikke det noe å ha en referenseskjerm lengre, da en like gjerne kan kjøpe den billigste med støtte, da du ellers aldri vil få fullt utbytte i en kalibrert referenseskjerm med en "bedriten" kilde. Har dog en apple tv 4k, kun fordi riks tv appen benyttes av og til. (her har riks tv forøvrig stort forbedringspotensiale i appen sin) Ellers blir jeg direkte sliten av å benytte ett så treigt apparat til noe som helst. Men om en ikke vet om noe annet.. jaja da er en sikkert fornøyd Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Samsung som også har Android telefoner burde vel FØRST få det til å funke, men apple er vel viktigere Apple er den største enkeltkunden Samsung har, så det gir kanskje fordeler Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Kun LG Oled 2019 så da er min 2018 utdatert allerede ser det ut som Er ikke utdatert da nei. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Vil ikke ha Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Min pana oled trives nok bedre å bli foret fra min custom htpc (I7, rtx 2080 osv) med jriver, kontra noen som helst telefon eller nettbrett. Den dagen jeg må nedgradere til noe som innebygd programvare ala tizen, eller streaming via airplay. Ja da betyr ikke det noe å ha en referenseskjerm lengre, da en like gjerne kan kjøpe den billigste med støtte, da du ellers aldri vil få fullt utbytte i en kalibrert referenseskjerm med en "bedriten" kilde. Har dog en apple tv 4k, kun fordi riks tv appen benyttes av og til. (her har riks tv forøvrig stort forbedringspotensiale i appen sin) Ellers blir jeg direkte sliten av å benytte ett så treigt apparat til noe som helst. Men om en ikke vet om noe annet.. jaja da er en sikkert fornøyd Kontra noe som helst telefon eller nettbrett? Nedgraderer ikke om du har Tizen etc innebygd... OSet har ikke noe med hvor god skjermen er. Mye rare teorier og synsinger du hadde her? 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Samsung som også har Android telefoner burde vel FØRST få det til å funke, men apple er vel viktigere Funker jo det Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Bruker Apple tv 4 k boks og den er perfekt så slipper man en app for noe av inneholdet den har på tv os'et! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå