OHJohansen Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Denne skjermen har en genial løsning.SNIKTITT: Plaget med lite plass på pulten? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Not bad, men finnes det ikke skjermer som har minimale "stands" som bruker lite plass men har stor fysisk skjerm? Lenke til kommentar
Sebastiana Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvis det er 1440p og 144hz for 4000 så vil jo det være et kjempebra kjøp hvis ikke fargene er helt forferdelige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Får man ikke mye av det samme med en vanlig skjerm og et bordfeste ala dette? Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Får man ikke mye av det samme med en vanlig skjerm og et bordfeste ala dette? Ulempen med slike løsninger er at man ikke får skjermen så nærme veggen, men min erfaring er at de fleste normal størrelse skrivebord er så dype at man ikke ønsker skjermen helt inntil veggen og da er det du linker til mye bedre. Jeg bruker en 5-6 år gammel (og utgått) sak fra Humanscale som ligner dette og holder to skjermer i akkurat den avstand og vinkel jeg ønsker. Litt mer styr å justere korrekt, men det gjør man bare hver gang en skjem skal byttes. Lenke til kommentar
KalleKlovn34567 Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvorfor henger man ikke bare skjermen på veggen? Ser heller for meg at dette er perfekt for de med kontorplass som ikke har vegg ved pulten, men trenger mer plass. Eventuelt hjemme, men samme.. Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Hvorfor henger man ikke bare skjermen på veggen? Ser heller for meg at dette er perfekt for de med kontorplass som ikke har vegg ved pulten, men trenger mer plass. Eventuelt hjemme, men samme.. Feste på skrivebord krever ikke boring i vegg og kan tas bort uten merke noe sted. Bedre løsning i hvert fall for meg. Endret 9. januar 2019 av se# 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Mine skjermer henger på veggen. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Sjeldent å se at Samsung satser på noe praktisk, for derfra så har det gått mye i design, design, design i tidligere år. Såpass hardt på design har de vært at VESA-festet ofte har vært umulig til veggmontering. Kudos til dette praktiske designet. Likte faktisk denne idéen til løsning. Bare det at man kan legge skjermen flat på pulten er jo en ny vri. Og da kommer spørsmålet om det blir en touch-skjerm eller ikke av dette? Endret 9. januar 2019 av G Lenke til kommentar
Svein86 Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Fin løsning. Kjører selv slik løsning med iglo duofeste for to stk 27". Sparer mye plass jah, og ser bra ut også ? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Dell har tilbudt en lignende løsning i mange år, men er usikker på om den har tillatt å legge skjermen flatt inntil veggen. Håper i så fall dette betyr at de gjør en oppdatering. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 "Bordet må nødvendigvis stå litt ut fra veggen, men det er ikke snakk om stor mer enn én centimeter." Er pulten av treverk, så kan man lage et lite hakk som er akkurat bredt og dypt nok for foten, så får man pulten helt inntil likevel. Kan gjerne gjøre det akkurat bredt nok til å sende strømkabelen og skjermkabelen ned på ene siden eller hver sin side, kanskje og for USB-kabel og, om ikke skjermen støtter at det går via Dispayport/Thunderbolt-kabelen. Ellers er vel ikke den ene centimeteren værre, enn at du akkurat får andre kabler mellom og. Man har jo fort en lampe, noen høttalere eller annet som og skal stå på eller henge over/rundt skjermen eller hylla over. Hadde forøvrig vært fint om noen kom med et løst feste som bygger like lite, for de som ikke kan/vil feste noe i veggen, og gjerne vil ha en slankere desk enn det som er vanlig. Ofte er jo ikke bredden et veldig stort problem da man kjøper etter hva man har plass til, men dybden kan absolutt være et problem i endel rom, og alternativene fort krever mer plass enn man vil gi bort. Beste alternativet jeg har sett, er et "veggfeste" for TVer, men som sikkert fint kan brukes for en PC-skjerm. https://www.dustinhome.no/sok/deltaco%20erard%20standit Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Er vel stort sett ikke skjermen som er problemet med lite plass på en pult... Kaffekopper, askebeger, brusflasker og takeout søppel er nok det folk trenger Ja, og kanskje en klut for å tørke støv 2 Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Det der går under kategorien "praktisk", ikke "genialt". Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hva er en "ihugga gammer"? Har ikke redaksjonen stavekontroll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå