Håvard Fossen Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Ice først i Norge med kinesisk mobilutfordrer Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Bra håper telia\telenor følger etter. Usikkert med ulefone og andre merker. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Akkurat litt for sene til å fange meg. Fikset meg ny mobil ved Black Friday. Vurderte faktisk litt Pocophone F1 da, men den var jo ikke på tilbud da hos f.eks. Netonnet.. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Det går ikke tydelig frem, men jeg antar at de støtter VOLTE. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvis ikke så får du melde deg inn i en turnidrettsforening, ha ha Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvordan er Ice "Først i Norge" når andre nettbutikker har hatt Xiaomi til salgs lenge før nyttår? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Hvordan er Ice "Først i Norge" når andre nettbutikker har hatt Xiaomi til salgs lenge før nyttår?Gråimport, vil jeg anta. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Skulle ønske de kom med mobiler som går på 450 nettet! Da hadde vi fått god dekning! 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Da støtter Pocophone F1 og mi A2 VOLTE. Håper den siste modellen kommer etter. Endret 25. februar 2019 av beladinka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå