akelbo Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 – Jeg hadde virkelig likt å gjøre det.God of War-sjefens planer for tilleggsinnhold ble for ambisiøse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Fantastisk spill og personlig synes jeg regelmessige DLC hadde vært dødskult. Ikke minst hadde jeg savnet slik Dark Souls gjør det, fastsatt vanskelighetsgrad men mulighet for mer rewards og høyere nivå i NG+ Hadde lett kommet tilbake hvis det kom ut nytt content. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Ikke spilt det selv, er på lista, men syntes alle gode single player spill har godt av utvidelser så lenge de er verdige produktet. Skulle gjerne sett mer DLC med god lengde type 5 - 10 timer enn en 1 - 2 timers historie her og der. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Med tanke på "portalen" i spillet, og hvilke retninger man ikke kan snu denne, så virker det ganske klart hva som kunne være dlc. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Kjøpte det på release dagen og testa det ut i 15 minutter. Har ikke rørt det siden men får vel gi det en sjanse når mer interresante spill er unnagjort. Det jeg fikk se de 15 minuttene var bra grafikk, meh gameplay og noe helt hinsides lattelig. Når man slår på disse skapningene helt i starten så blir de liksom slått bakover i lufta, hvis du fortsetter og slå blir de hengene i løse lufta til de dør eller du stopper. Jeg bare Tror jeg finner på noe annet. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Forferdelig kjedeligt spill, men dlc er en god ting til gode spill, slike dlc som eks som kom til Prey og Far cry 5 er helt lattelig dårlige slikt liker jeg ikke, de som kom til Dishonored 1 er skikkelig bra. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Kjøpte det på release dagen og testa det ut i 15 minutter. Har ikke rørt det siden men får vel gi det en sjanse når mer interresante spill er unnagjort. Det jeg fikk se de 15 minuttene var bra grafikk, meh gameplay og noe helt hinsides lattelig. Når man slår på disse skapningene helt i starten så blir de liksom slått bakover i lufta, hvis du fortsetter og slå blir de hengene i løse lufta til de dør eller du stopper. Jeg bare Tror jeg finner på noe annet. Du må jo ha en måte å starte de normale fighting game comboene. Spillet minner veldig om dark souls kombinert med tekken, med en splash skyrim. Historien, karakterene, musikken og verden er store deler av det som gjør dette spillet bra. Om man kun går inn i det for å spille en hack and slash så er det ikke noe for deg. Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Kjøpte det på release dagen og testa det ut i 15 minutter. Har ikke rørt det siden men får vel gi det en sjanse når mer interresante spill er unnagjort. Det jeg fikk se de 15 minuttene var bra grafikk, meh gameplay og noe helt hinsides lattelig. Når man slår på disse skapningene helt i starten så blir de liksom slått bakover i lufta, hvis du fortsetter og slå blir de hengene i løse lufta til de dør eller du stopper. Jeg bare Tror jeg finner på noe annet. Velkommen til konsoll spill der du skal trykke på A til du blir nummen, for så å rulle rundt som en idiot i noen minutter, så tilbake til A, så rulle litt mer...og slik går det til spillet er ferdig. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Kjøpte det på release dagen og testa det ut i 15 minutter. Har ikke rørt det siden men får vel gi det en sjanse når mer interresante spill er unnagjort. Det jeg fikk se de 15 minuttene var bra grafikk, meh gameplay og noe helt hinsides lattelig. Når man slår på disse skapningene helt i starten så blir de liksom slått bakover i lufta, hvis du fortsetter og slå blir de hengene i løse lufta til de dør eller du stopper. Jeg bare Tror jeg finner på noe annet. Velkommen til konsoll spill der du skal trykke på A til du blir nummen, for så å rulle rundt som en idiot i noen minutter, så tilbake til A, så rulle litt mer...og slik går det til spillet er ferdig. Slik er ikke gow i det hele tatt. Du har normalt angrep, sterkt angrep, kaste øks, sikte øks, magi 1, magi 2, magi 3, og bytting av våpen. Plus en super modus. Alle kan forandres på ettersom hva man liker. De kan også kombineres i lange combo. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Hvis story er bra kommer jeg nok til og spille igjennom det. Men tror ikke jeg gidder og utfordre meg som jeg pleier med høy vanskelighetsgrad. Men bare setter den på letteste for og grinde gjennom. Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Kom det i det hele tatt noe mer Tor innhold? Var jo en massiv teaser på slutten av spillet. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Kom det i det hele tatt noe mer Tor innhold? Var jo en massiv teaser på slutten av spillet. De holder vist på med gow 2. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Synes God of War var ganske bra, et av de beste spela på PS4. Historien er ok, sekvensene er dritkule, musikken er vanvittig bra, kampene er litt meh, men omgivelse er veldig flotte! Og dei har veldig god bruk av subwoofer som gir et ekstra punch i kampens hete. Andre spel bare "romler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå