CaSh Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei søkfunksjonen funker ikke. Jeg får aldri opp noen ting. F.eks jeg søkte på slette msn eller fjerne msn, så kom det ingenting. Er det noe jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Prøv og søk med å skrive AND mellom alle ordene du skal ha med samt NOT på ordene du ikke vil ha med. Avogtil så vil det og hjelpe med og søke på kun tittel Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Og sett søkemotoren til å søke på poster eldre enn 30 dager... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Savner den gamle jeg... Den var mye enklere... og så fant jeg faktisk det jeg leitet etter... Endret 20. desember 2003 av Zamoht Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Og sett søkemotoren til å søke på poster eldre enn 30 dager... har skrevet før og skriver igjen 1) ved å sette antall dager i standard søk til større så vil det ta lengre tid og søke, noe som igjen vil få resten av forumet til å kunne gå senere. 2) ved å bruke ordene AND og NOT i søkeboksen så finner du det du leter etter hvis det er i datasen det det nytter ikke å skrive "jeg heter" men det må skrives jeg AND heter 3) ved å velge søk kun i tittel så vil det og hjelpe bra på sometimes Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Og sett søkemotoren til å søke på poster eldre enn 30 dager... har skrevet før og skriver igjen 1) ved å sette antall dager i standard søk til større så vil det ta lengre tid og søke, noe som igjen vil få resten av forumet til å kunne gå senere. Har ikke sagt noe på dette jeg, jeg bare konstanterte at for at søkefunksjonen skal fungere nogenlunde er en nødt til å huske på den lille featuren der. Det kan jo ha vært grunnen til at han ikke fant noe, eller ikke ville finne noe i en senere anledning når han følgte "AND"-tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå