Sovietpig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 må nok få fikset mine og, var jo egentlig lite vits i at jeg kjøpte px 100 da Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Festet til mine Pro 4AA Titanium knakk, og disse bruker jeg til monitoring og er veldig avhengige av dem! Så jeg kontaktet Koss norge, så sendte de meg ny bøyle kostandsfritt, så loddet jeg selv. Sparte meg 14-20 dager. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 HeiHar lever mine Koss Portapro til rep. Da jeg fikk dem tilbake så var den ene telefonen løs fra bøylen som går over hodet. Nå begynner dette problemet å irritere meg, og jeg vil sende dem inn igjen. Lyden har også f|_|cket seg opp igjen, tlefonene dirrer av bass og lyden blir utrolig skurrete. Kan jeg gå til en butikk og spørre om å få byttet mine koss mot ett nytt par? eller må disse sendes inn på nytt? Det ble en del OT her. I hvert fall en del egne erfaringer. Koss har altså livstidsgaranti. Som mange sier her så er det en del butikker osm krever kvittering. I følge forubrukerloven har produsent/butikk 2 på å reparere skaden. Etter dette kan man kreve penger tilbake eller nytt tilsvarende (eller bedre) produkt. OT: En venn av meg leverte sine Koss inn til Spaceworld i Bergen. Etter 3 uker gikk han ned for å høre hvordn det gikk. Butikken visste ikke dette men gav ham et sett til midlertidig bruk. Etter 3 måneder kom hodetelefonene tilbake fra rep. Da glemte butikken å kreve tilbake de midlertidige hodetelefonene. Altså broren hans fikk et par også Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Siden det bare er pluggen som er ødelagt vurderer jeg og lodde på én ny selv. Sparer vel litt tid da. Har uansett tenkt å kjøpe et par bedre hodetelefoner etter at jeg blir konfirmert om drøyt én mnd. da jeg ikke er helt fornøyd med lyden i PortaPro. Endret 22. april 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) En i klassen min gikk til Expert Bonus om eg ikkje husker helt feil for å bytte puter på sitt SportaPro sett. Svaret han fikk fra dem var nei fordi Koss hadde sluttet med livstidgarantien! Dette er vel bare tull fra "Expert" (Expert Liers) sin side. -Jar Endret 22. april 2005 av Jarek Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Dobbelpost... Endret 22. april 2005 av jonas27389 Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Expert og Elkjøp må bare gå å legge seg. De ansatte har jo ingen kompetanse, i hvert fall ikke i mine lokale butikker (Bergen).... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Expert og Elkjøp må bare gå å legge seg. De ansatte har jo ingen kompetanse, i hvert fall ikke i mine lokale butikker (Bergen).... Stemmer. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Tittet gjennom noen webshopper nå og t.o.m med på koss sin hjemmeside om portapro, og finner ingen ting om lifetime garanty lengre Så kanskje det er noe at dem ikke har det lengre? Jeg mener når et så viktig argument for å kjøpe noe ikke står noe sted lengre, må jeg innrømme at jeg begynner å lure litt på om de faktisk ikke har det lengre Men heldigvis fant jeg Koss Limited Lifetime Warranty på koss sin hjemme side edit: fiksing av linken Endret 22. april 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Både SPORTA PRO OG PORTA PRO kommer med denne teksten: (Fra Koss.com @ Home < Warranty and Repairs < Is My Product Covered?) Your stereophone is covered under the Lifetime Warranty Policy. To have your product serviced, please send the stereophone along with $6.00 each ($7.00 Canadian) shipping and handling to the appropriate address for your location. In the United States: Koss Corporation 4129 N. Port Washington Ave. Milwaukee, WI 53212 1-800-USA-KOSS email: [email protected] In Canada call: 1-800-USA-KOSS email: [email protected] Outside US and Canada: Contact Koss S.A. for the distributor/repair centre nearest you: ++41-91-641.61.20 email: [email protected] --- Men i stedet for å gjøre det som står der - leverer jo man selvfølgelig til butikken (eller andre) hvor man kjøpte/har produktet (som andre har sagt). -Jar Endret 23. april 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg vet ikke hva som er pålagt forskjellige butikker å gjøre i forbindelse med Koss, men en ting som gjør det MYE enklere for dere som lurer på det: Sjekk HER for hvor dere sender inn deres Koss headset. Det er hit de forskjellige butikkene vil sende headsettene uansett, og jeg har flere ganger sendt direkte dit uten noen kvittering. 1-2 uker senere ligger det enten et nytt sett eller reparert sett i postkassa mi. Dersom en blir ødelagt, har butikken rett på å prøve å utbedre feilen tre ganger før kunden kan kreve heving av kjøp eller annen erstatningsvare. Det er derfor ikke uten videre å spaserer inn i hvilken som helst butikk å kreve at de fikser Koss for deg. Det butikken derimot bør være behjelpelig med, er å vise til nettopp denne adressen på Billingstad hvor Koss blir reparert. Dette vil spare dere for tid, da dere sender rett til Koss service, og ikke bruker en butikk som mellomledd. Frakten den ene veien må man betale, men der er ikke jeg vanskelig ihvertfall. Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Her jeg bor reparerer en av butikkene de selv de får gratis delene fra koss. Sa de blir reparert samme dag. Hvis de skurrer kan det være at det har kommet et hår in på membranen. det skal ikke mer til. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dersom en blir ødelagt, har butikken rett på å prøve å utbedre feilen tre ganger før kunden kan kreve heving av kjøp eller annen erstatningsvare. Butikken har faktisk bare to sjanser på seg Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja, den tredje gangen kan kunden velge om han/hun vil heve kjøpet eller få en annen erstatning, med mindre kunden ikke vil ha samme vare en gang til... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ja koss har livstidsgaranti! Jeg fikk tilsendt ny bøyle for 4 dager siden. IKKE send inn! Få heller deler så reparer dere selv! Da sparer dere et par uker! Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dette er litt dumt men hva dekker garantien, kan man miste den og bli ødlagt og de dekker det. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ved alle reklamasjoner SKAL original kvittering følge varen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg hadde ikke kvittering! Mine ble ødelagt av at en jente hoppet på dem, og jeg fikk de reklamert! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva med oss som fikk PortaPro som julegave? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, hva med dere? Les hele tråden? Er flere som ikke har brukt kvitering når de leverte inn. Prøve og feile gutt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå