Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utelatt av drømmedama

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 19 år som går i samme klasse som en jente som er drømmedama og typen hennes.

Jeg har hatt følelser for en jente i ca 2 år nå. Det er også ca 2 år siden ho gikk inn i et forhold med en i klassen min. Vi er ikke så gode venner, men møtes ofte på skolen.

Vi har blitt ekstremt gode venner på de 2 årene og vi har vell egentlig bsre tenkt at vi skulle være venner. Helt til for ca en mnd siden. Begge sa at vi hadde følelser for hverandre og vi koste oss. Dagen etter angret hun og dyttet meg vekk. Jeg var helt knust og viste ikke hva jeg skulle gjøre.

Vi fikk gradvis tilbake kontakten og plutselig sa hun over telefonen at hun hadde like lyst til å gjøre det igjen. Til tross for at kjæresten hennes som har vært sammen med i 2 år fortsatt er i bildet. Ho har allerede fortalt typen at hun hadde vært utro og han reagerte ved å bsre ikke snakke med meg.

Det samme skjedde uten at vi engsng rakk å gjøre noe. Hun dyttet meg vekk.

Nå har vi helt ut av det blå gjort enda en feil og kost oss sammen. Hun sier ho elsker kjæresten sin nå og mener at han er den riktige. Hva skal jeg gjøre når hun dytter meg vekk i 30 dager også plutselig vil ha meg igjen?

Er helt gal etter jenta så kan gå veldig langt for henne.

Anonymous poster hash: b7303...04c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du skriver "hun dyttet meg vekk", jeg ville ikke funnet meg i å bli behandlet med så lite respekt.

Du må ta et valg. enten be ho bestemme seg, ellers må du slutte å ha kontakt.

Dette er en av de negative sidene ved offentlig skolegang; Man blir tvunget til å møte mennesker man kanskje ikke har godt av å være rundt, dag etter dag, og det påvirker psyken.

Alt du kan gjøre er å tenke langsiktig. Du vil ikke orke å gå sånn her måned etter måned. Så du må ta et valg, én gang for alle.

At folk finner hverandre og starter forhold er greit nok, men ikke begynn å krysse grenser og skape kaos. Gjør ting rett og riktig, så blir det lettere å leve. Man går tross alt på skole  for å lære/"jobbe", ikke drive med personlige anliggender. Politikere og andre "eksperter" gnåler konstant i media om at "skole er forberedelse til jobb" (noe jeg er sterkt uenig i), da skal man egentlig holde det private adskilt og ta det på fritiden. Så du har ditt på det rene til å ikke involvere deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det slår meg at du må være en gimp som hun tar frem når det er behov for deg og du har ikke nok selvrespekt til å ikke være en "second fiddle".

Samtidig er dette ei dame som da gjentatte ganger, med din hjelp, er utro mot partneren sin. Er du virkelig så blind og desperat at du ikke ser at denne dama er poison?

Hvis du "vinner" og får dama så bare overtar du ei utro dame som bare sitter på din grein inntil hun blir lei av deg og har lyst på noe mer spennende som kan gi henne mer bekreftelse, slik du gjør for henne nå. Han andre finner da ei ny og bedre dame som ikke er utro slil som hu her. Så på sikt så er det han som tjener på å la deg få overta henne.

Det er masse damer. Det finnes ikke ei drømmedame - det finnes mange. Det er bare du som er dårlig til å finne dem og må ta fra de som tilfeldigvis står ves siden av deg, uavhengig av om de er opptatt eller ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du har det som kalles "oneitis" hvor du får oppheng på én bestemt jente. Dette er veldig dumt, men også creepy. Å lære seg å kontrollere følelsene sine er en del av det å utvikle seg fra barn til voksen. Samfunnet forventer at du greier å kontrollere deg selv om du ser ei pen jente. Dessuten er det ingen jenter vil ha en emosjonell og needy type som står på pinne for henne slik du gjør. 

Ellers er det vel knapt noen i den alderen som ikke er utro, så det i seg selv betyr ikke så mye. Det er bare slik folk blir når man vokser opp i et samfunn hvor det å "utforske og realisere seg selv" fritt og uhemmet overgår alle andre hensyn.

1) Kom deg på trening, hver dag.

2) Ligg med så mange andre som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...