kad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg. Har kjøpt meg en bluetooth USB Dongel! Den kutter forbindelsen med telefoner etter at jeg har koblet den opp mot min N6600 etter ca 3-5 min. og da får jeg ikke koblet opp igjen.må da starte pcen på nytt! Det kommer opp en melding om at! Feil ved oppretting av Bluetooth serial port forbindelse med nokia 6600 og Feil på bluetooth serial port forbindelsen: Forbindelsen kunne ikke opprettes. Er det noen som har litt peil på hva det er som er feil!! og hva jeg kan gjøre ? Endret 19. desember 2003 av kad Lenke til kommentar
kad Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Er det ingen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 hvilken BT har du ? mest sannsynlig så bør du skaffe nyeste programvare (= Lenke til kommentar
kad Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Nyeste programvare til tellefonen eller bluetooth? Jeg hadde BCS Bluetooth USB dungel fram til i dag! den byttet jeg i buttiken og fikk en bluetooth USB Adapter fra billionton men den fungerer heller ikke. Har til og med av instalert og instalert igjen flere ganger! Jeg ringte Suport telefonen til BCS og dem sa at det kunne være at Nokia telefonene var ustabile mot bluetoothen! Det er grunnen til at jeg byttettil en annen bluetooth! FA1!! hva er galt Endret 21. desember 2003 av kad Lenke til kommentar
reintz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg sliter også med BT mellom 6600 og PC. Da jeg tok samme USB BT dongle (billionton) og satte den i laptopen min (en apple iBook) fungerte det helt uten problem. Problemet ligger med andre ord ikke i telefonen, men i Windows/driver/programvare. -Magnus Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Etter en formatering av pc,n sluttet min BT adapter å virke etter å ha virket perfekt i flere uker. Oppdaterte med den nyeste sw fra widcomm 1.3.2.7 og etter det funker den fint igjen. Dvs den klarer ikke å lage seriel fra ikon v klokka men jeg må åpne "mine bluetooth steder - og vis enheter innen rekkevide". Der funker det, men kun etter andre forsøk. Sprøtt men jeg må prøve 2 ganger og begge gangene kommer det opp en feilmelding og den må stå på skjermen i ca 15 sek og som sagt, andre gangen får jeg kontakt med mrouter, men men så lenge det funker..... Her finner du kanskje en nyere versjon enn det du har http://bluwireless.com/downloads.html Lenke til kommentar
kad Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Har instalert den nyeste widcomm 1.3.2.7 det hvar den samme som jeg hadde men den fungerer ikke Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er det bare ps suite som ikke virker dvs kan du overføre filer direkte via bt? Slett gamle versjoner av pc suite Sjekk at riktig bt com port er krysset av Støtter adaptere SSP? Her er et par "gamle" tråer med noen tips http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=164390 bluetooth http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=168602 Lenke til kommentar
kad Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Hva er adaptere SSP? ha også lagt inn pc suite på nytt og alle tillgblingene er kryset av! Lenke til kommentar
kad Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 hvor finner jeg hvem serie port pc suite skal bruke er det der jeg krysser av i mRouter? Lenke til kommentar
kad Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) nå funker det men jeg veit ikke hva jeg har gjort, men det virker Endret 21. desember 2003 av kad Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hehe da er du i selskap med resten av oss. Det er et eller annet seriøst galt med pcsuite. Man gjør samme tingen flere ganger og det funker, helt til plutselig en dag så slutter det. Og omvendt ingenting virker den ene dagen og dagen etter er alt ok. Hva er adaptere SSP? Det er serial port profile SPP (bare en liten trykkleif) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå