Jext Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg er en 34 år gammel hyggelig kar og har en gjeng jeg har gamet diverse spill med jevnlig i lang tid. I det siste har vi ikke vært interessert i de samme spillene, og jeg kunne godt tenkt meg å ha noen å plukke opp MHW med igjen. Spilte det en del når det kom ut og syns det var kult men kompisene mine ga seg med spillet så da har det dabbet litt av. Har ikke helt tålmodighet til å game online multiplayer spill på PC aleine lengre, er jo mye mer gøy når man kan sitte på discord sammen mens man spiller. Send meg gjerne en PM om du er interessert så kan man jo addes på Steam osv. Lenke til kommentar
Illteachem Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Får ikke sendt pm, men jeg er muligens med. 34 år her og. Du finner meg på steam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Hei! Spiller dere fremdeles? Har ikke spilt MHW, men har vurdert det lenge. Spiller mye annet, men ofte alene så er gjerne med hvis dette fremdeles er aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå